Idag fick jag ett brev!
Forum > Off Topic > Idag fick jag ett brev!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Tack
Fast den är inte å stor 4 nov, 2011 19:31 |
|
Borttagen
|
Grattis EMELESEL.
5 nov, 2011 10:35 |
|
Twix
Elev |
Grattis! Vill också ha en uggla! *avundsjuk*
5 nov, 2011 10:37 |
|
EMELESEL
Elev |
Tacktack
Den går att köpa på länken jag länkade till Twix Var faktist ganska kul, det var över 60 deltagare, och ingen hade alla rätt (utom jag xD). 5 nov, 2011 11:15 |
|
kaspersnape
Elev |
hahaha! nej
5 nov, 2011 11:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av kaspersnape: hahaha! nej Vad sa du nej till? O.o 5 nov, 2011 11:34 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Tacktack Den går att köpa på länken jag länkade till Twix Var faktist ganska kul, det var över 60 deltagare, och ingen hade alla rätt (utom jag xD). Jo, men jag är pank xD Var det? Grattis, grattis! 5 nov, 2011 11:51 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av EMELESEL: Tacktack Den går att köpa på länken jag länkade till Twix Var faktist ganska kul, det var över 60 deltagare, och ingen hade alla rätt (utom jag xD). Jo, men jag är pank xD Var det? Grattis, grattis! Haha, tack igen Du får spara lite 5 nov, 2011 11:53 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Typ en liten uggla, hade visserligen redan en, men iaf Tänkte ladda upp bilder, men dom tog lite mycket tid på sig... Har sett en sån på SF-bokhandeln. Vill ha den! Och sorterinngshatten! Grattis! ![]()
5 nov, 2011 12:55 |
|
Ascendio
Elev |
5 nov, 2011 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen