Animagus
Forum > Harry Potter > Animagus
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jag hade valt, som Sirius att bli hund.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 5 nov, 2011 18:36 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Katt, uggla, DRAKE, och nånting ovan och undervatten levande. Jag skulle faktiskt inte vilja bli nifflare, men jag skulle gärna ha en som husdjur elr varför inte maskot??
//Layla Catcher Imagination and dreaming is my life 5 nov, 2011 18:37 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Det skulle liksom vara så coolt att vara hund som animagus.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 5 nov, 2011 18:40 |
|
Lady-Lilly
Elev |
En hund eller en svan
6 nov, 2011 08:45 |
|
Borttagen
|
En hund, som Sirius!!!!
6 nov, 2011 12:37 |
|
Jackie
Elev |
Gräcling eller svart panter
6 nov, 2011 12:38 |
|
Borttagen
|
En fenix så klart!!!!!
6 nov, 2011 12:38 |
|
potterhead
Elev |
jag vet inte riktigt jag tror att jag skulle bli en hund eller någonting liknande men om jag skulle få välja så skulle jag ta någon fågel eller orm (örn eller snok)
Kika in quidditchlaget Gothenburg Griffins på facebook! Hmu om du är nyfiken på att spela! https://m.facebook.com/gothenburggriffins 6 nov, 2011 12:41 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
6 nov, 2011 12:52 |
|
annawpotter
Elev |
6 nov, 2011 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen