Vad cirklade i ert huvud när ni la er igår?
Forum > Off Topic > Vad cirklade i ert huvud när ni la er igår?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tänkte på hur morgondagen skulle se ut, och hoppades så klart att jag skulle få köpa en massa godis. ♥
4 nov, 2011 16:00 |
|
sten
Elev |
Söta pojkar som tycker om söta pojkar. Ehehehhhehehehehhehe
4 nov, 2011 17:15 |
|
Borttagen
|
Tänkte på kompisar, och på knäppa datorer om jag minns rätt..
4 nov, 2011 18:04 |
|
joel9324
Elev |
4 nov, 2011 18:10 |
|
Celebikai
Elev |
5 nov, 2011 11:31 |
|
Somnium
Elev |
Varför gjorde jag det? Varför?
Får försöka övertala pappa att följa med mig och fixa hårförlängning. Iofs kommer mamma bli jättesur, men det får jag ta itu med då. Det låg jag och tänkte på i kanske 2 timmar. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
5 nov, 2011 11:35 |
|
Enchanted
Elev |
Jag tänkte på att min mobil är dum...
5 nov, 2011 11:40 |
|
baramin
Elev |
Om jag borde ha sett klart The Shining eller inte.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 nov, 2011 11:44 |
|
Ascendio
Elev |
5 nov, 2011 13:05 |
|
Cailine
Elev |
5 nov, 2011 13:16 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen