Jag vill inte... tråden
Forum > Off Topic > Jag vill inte... tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill inte fortsätta på min Prezi!
4 nov, 2011 13:05 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte att min mormor ska dö.
Hon tog en överdos av typ sömntabletter eller något, igår kväll. Men hon ringde till min moster nästan direkt efter och sa att hon ångrade sig, så en ambulans kom och hämtade henne. D: 4 nov, 2011 13:25
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 4 kl. 13:26
|
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill inte att min mormor ska dö. Hon tog en överdos av typ sömntabletter eller något, igår kväll. Men hon ringde till min moster nästan direkt efter och sa att hon ångrade sig, så en ambulans kom och hämtade henne. D: shit... hoppas hon klarar sig!! ![]()
4 nov, 2011 13:26 |
|
Ida S
Lärare |
Jag vill inte ha ont i halsen mer =( it sux.
"we live together, and harry does all the cooking." 4 nov, 2011 13:40 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill inte att min mormor ska dö. Hon tog en överdos av typ sömntabletter eller något, igår kväll. Men hon ringde till min moster nästan direkt efter och sa att hon ångrade sig, så en ambulans kom och hämtade henne. D: ♥ Jag vill inte gå ut ur huset idag... måste, har skola -.-
4 nov, 2011 13:48 |
|
Borttagen
|
Att höstlovet ska sluta
4 nov, 2011 14:02 |
|
Humlesnurr
Elev |
Jag vill inte göra matte...
ϟ Ego sum Lady MagicFlight159 ϟ 4 nov, 2011 14:11 |
|
Twix
Elev |
Jag vill inte spela tennismatch imorgon!
4 nov, 2011 14:21 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
4 nov, 2011 14:36 |
|
Celebikai
Elev |
Jag vill inte åka till sjukhuset. Jag gillar verkligen att vara i uppsala, men sjukhuset där gör mig nervös
Jag vill inte simma på måndag. ![]()
4 nov, 2011 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen