Kära mobbare, vad håller ni på med?
Forum > Off Topic > Kära mobbare, vad håller ni på med?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evut
Elev |
^
Nej jag uttryckte nog itne mig så bra från början, är galet trött.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
2 nov, 2011 23:45 |
|
Maharajah
Elev |
I feel u.. Bra tråd du tog upp i vilket fall. Folkets beteende, speciellt mot Bieber, måste förändras. Jag kan inte tänka mig hur det skulle vara att leva i hans skor, ingen vidare upplevelse tror jag.. Visst, han ler ofta han är framgångsrik och jätte glad och jätte rik. Men det finns så himla mycket om honom på internet som skulle dräpa om det hade varit mig det handlade om. Kändisar brukar ofta tycka att det är sådär lagom kul med all press som är runt en, och att ständigt vara jagad och inte kunna bete sig som vanlig människa - det känns alltså som jobbigt för dem. Vad borde det inte kännas för Bieber som måste + på alla idiotiska kommentarer? Usch. Stackarn säger jag bara.. 2 nov, 2011 23:49 |
|
evut
Elev |
Skrivet av Maharajah: I feel u.. Bra tråd du tog upp i vilket fall. Folkets beteende, speciellt mot Bieber, måste förändras. Jag kan inte tänka mig hur det skulle vara att leva i hans skor, ingen vidare upplevelse tror jag.. Visst, han ler ofta han är framgångsrik och jätte glad och jätte rik. Men det finns så himla mycket om honom på internet som skulle dräpa om det hade varit mig det handlade om. Kändisar brukar ofta tycka att det är sådär lagom kul med all press som är runt en, och att ständigt vara jagad och inte kunna bete sig som vanlig människa - det känns alltså som jobbigt för dem. Vad borde det inte kännas för Bieber som måste + på alla idiotiska kommentarer? Usch. Stackarn säger jag bara.. Kan inte säga så mycket mer än att jag håller med.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
2 nov, 2011 23:53 |
|
Amandan
Elev |
Det är så otroligt överdrivet, hatandet. Han är liksom människa, precis som alla andra.
Jag blev väldigt chockad när jag såg det där när de buade på presskonferensen. Där gick gränsen, man såg ju att han var besvärad, har folk inget vett i sig eller? Man gör inte så. Det finns något som kallas hyfs. Min tumblr!
2 nov, 2011 23:58 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2011 00:03 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Felling sory for him
Jag gillar inte hans musik så mycket men det är så elakt att skriva sådanna saker och säga sånt om honom. Och det är ju inte bara han, det är massa annat som folk säger hatar. och även om man gör det så behöver man inte säga något. Vist man kan säga att man inte gillar det men man behöver inte sprida massa falska rykten och skrika ut för hela världen att man hatar det.
3 nov, 2011 08:00 |
|
Luna 1
Elev |
Usch. jag gillar inte JB, men jag skulle aldrig, ALDRIG, vara så hemsk mot honom som vissa är. JAg gillar inte hans musik, om någon frågar säger jag det, men de folket som kan skrika det på datorn, hacka ner på honom för utseendet och avundsjuka, jag tycker otroligt synd om honom när sådant händer. Han blir ju otroligt sårad av allt det här och alla dem super-haters alltså aslfvsjgvs. Gå och förstör ert eget liv.
Tumblr.
3 nov, 2011 09:36 |
|
evut
Elev |
Det där är galet, förstår verkligen inte att folk gör sådant mot en annan människa.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
3 nov, 2011 09:52 |
|
Ginnyy
Elev |
jag blir så otroligt ledsen. Jag fattar inte.. hur kan man som människa behandla någon annan på det viset.. jag förstår verkligen inte. jag mår illa.
3 nov, 2011 10:03 |
|
Celebikai
Elev |
3 nov, 2011 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen