Vart ska du se HP7?
Forum > Harry Potter > Vart ska du se HP7?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cindy Lewis
Elev |
Antagligen ser jag på sergel
"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått." 11 okt, 2010 18:39 |
|
Santi
Elev |
Aa, jag med!
"love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 11 okt, 2010 18:47 |
|
Cindy Lewis
Elev |
Haha
"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått." 11 okt, 2010 19:01 |
|
Santi
Elev |
Aa jag satsar nog också på Sergel, jaa jag ska gå på 00.00 premiären
PS. Ska se den efter igen för att fatta allt "love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 11 okt, 2010 19:08 |
|
Borttagen
|
Santi, det är nog smartast om du skiter i att sova innan, din kropp kommer säkert tro att du ska sova för natten och sen kommer du vara ännu tröttare när du vaknar. Det brukar bli så..
Du kan ju testa att ladda på med saker som gör dig pigg. Energidrycker, kaffe om det funkar? (Det gör det inte för mig..). Koffein tablett om du har/får. Röra på dig mycket? Eller något annat du vet att du får energi av. För mig har det aldrig fungerat att sova 1 till 3 timmat om jag ska gå upp sedan, då är jag bara tröttare än jag var innan. Men det kan ju vara olika för alla. Lycka till iaf! 11 okt, 2010 20:50 |
|
Santi
Elev |
Okej tack för tipset!
"love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 12 okt, 2010 07:38 |
|
Borttagen
|
Jag vet att jag jag inte kommer somna, jag kan liksom inte bara somna om jag koncentrerar mig på något. Dessutom är det ju inte överdrivet sent, hade filmen börjat typ 3 så hade det ju varit ett problem...
Om båda får biljetter till midnatts premiären och båda ska till Sergel, betyder det att vi hamnar i samma salong eller visas filmen klockan 12 i flera salonger?:/ Om jag ser dig så ska jag säga Hej iaf. (Det är väl du på bilden?) Kommer du har på dig något speciellt då? EDIT: Enligt SF så ska biljetterna släppas onsdagen före premiärdatumet alltså den 17 November. Passa på att vara snabba så ni får biljetter! (Särskilt ni som vill gå på vid midnatt.) 12 okt, 2010 09:16 |
|
Johannie
Elev |
Hemma på Röda Kvarn i Nyköping! Tänk att gå på riktiga premiären...
Stop the war in Iraq? Fuck no, we have to find Voldemort! 12 okt, 2010 17:35 |
|
Santi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet att jag jag inte kommer somna, jag kan liksom inte bara somna om jag koncentrerar mig på något. Dessutom är det ju inte överdrivet sent, hade filmen börjat typ 3 så hade det ju varit ett problem... Om båda får biljetter till midnatts premiären och båda ska till Sergel, betyder det att vi hamnar i samma salong eller visas filmen klockan 12 i flera salonger?:/ Om jag ser dig så ska jag säga Hej iaf. (Det är väl du på bilden?) Kommer du har på dig något speciellt då? EDIT: Enligt SF så ska biljetterna släppas onsdagen före premiärdatumet alltså den 17 November. Passa på att vara snabba så ni får biljetter! (Särskilt ni som vill gå på vid midnatt.) Menar du att det är först då man kan börja reservera eller kommer man inte kunna reservera utan bara köpa på plats? "love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 12 okt, 2010 18:27 |
|
Borttagen
|
Det är det jag inte vet...
Det är den enda information dem ger på SF.se, att biljetterna släpps på onsdagen. Sist jag köpte för premiären så bokade jag 2 veckor innan..men det kanske har ändrats. Jag ska iaf hålla koll på hemsidan varje dag för att få reda på mer info. 12 okt, 2010 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen