Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Emmi: Fyfan för ljugande människor! Vad har hänt? “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 4 feb, 2017 23:35 |
|
Emmi
Prefekt |
Utan att gå in på detaljer så har den jaglutar mest på ljugit för mig i 2 veckor pga en grej. Och jag bad henne säga om hon var arg men hon sa det var okej -_
4 feb, 2017 23:38 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Emmi: Utan att gå in på detaljer så har den jaglutar mest på ljugit för mig i 2 veckor pga en grej. Och jag bad henne säga om hon var arg men hon sa det var okej -_ Okej, jag hoppas det och allt annat är bra! “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 5 feb, 2017 00:50 |
|
Tom Feltons mörka fanclub
Elev |
EBBA BUSCH THOR var med i så ska det låta! Och hon sjöng faktiskt ganska bra!
5 feb, 2017 21:20 |
|
Hallonsylt
Elev |
6 feb, 2017 08:04 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Hallonsylt: OOoooohhhh!!! Snart så är vi på 3000 sidor!! Javeet vi får 3000 sidor inom denhär veckan!!! Ellerhur? X)
6 feb, 2017 08:41 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Hallonsylt: OOoooohhhh!!! Snart så är vi på 3000 sidor!! Javeet vi får 3000 sidor inom denhär veckan!!! Ellerhur? X) Yaaaaaaz!
6 feb, 2017 10:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Hallonsylt: OOoooohhhh!!! Snart så är vi på 3000 sidor!! Javeet vi får 3000 sidor inom denhär veckan!!! Ellerhur? X) Yaaaaaaz! Vi måste ha ett tårtkrig! x) 6 feb, 2017 12:10 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Hallonsylt: OOoooohhhh!!! Snart så är vi på 3000 sidor!! Javeet vi får 3000 sidor inom denhär veckan!!! Ellerhur? X) Yaaaaaaz! Vi måste ha ett tårtkrig! x) nej vi skickar hit Gurra Gurka och Tommy Tomat! 6 feb, 2017 17:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Hallonsylt: OOoooohhhh!!! Snart så är vi på 3000 sidor!! Javeet vi får 3000 sidor inom denhär veckan!!! Ellerhur? X) Yaaaaaaz! Vi måste ha ett tårtkrig! x) nej vi skickar hit Gurra Gurka och Tommy Tomat! Och CHOCO CHokLAD!!! 6 feb, 2017 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen