Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Jag måste sitta vid matbordet, lyssna på Måns Zemerlöw och Justin Timberlake samt dessutom förmana min lillebror att göra sin läxa som ska vara färdig imorgon. Läxan är en sådan där skitenkel där de ska rätta en gramatisk felaktig text och jag fattar verkligen inte varför han inte har gjort den här tidigare. Han har ju inte ens varit sjuk på riktigt!! Jag är dessutom smått irriterad på mina föräldrar och storebror som har lämnat mig ensam hemma med honom med förväntningar att jag ska lyckas få honom att göra läxan. Är i sjukt behov att få konversera med en vettig människa, (eller, ja, så vettig man kan bli) eller liknande. Ääärrr sssåååå uuutttrrråååkkaaaddd!!!!! No Rip Småsyskon är sjukt irriterande, jag vet hur det är
2 feb, 2017 10:24 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Siggan 09: Jag måste sitta vid matbordet, lyssna på Måns Zemerlöw och Justin Timberlake samt dessutom förmana min lillebror att göra sin läxa som ska vara färdig imorgon. Läxan är en sådan där skitenkel där de ska rätta en gramatisk felaktig text och jag fattar verkligen inte varför han inte har gjort den här tidigare. Han har ju inte ens varit sjuk på riktigt!! Jag är dessutom smått irriterad på mina föräldrar och storebror som har lämnat mig ensam hemma med honom med förväntningar att jag ska lyckas få honom att göra läxan. Är i sjukt behov att få konversera med en vettig människa, (eller, ja, så vettig man kan bli) eller liknande. Ääärrr sssåååå uuutttrrråååkkaaaddd!!!!! No Rip Småsyskon är sjukt irriterande, jag vet hur det är Aa... Stackars oss “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 2 feb, 2017 12:46 |
|
Emmi
Prefekt |
2 feb, 2017 15:28 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Emmi: Hitta dem jag avgudade när jag var 4 på Spotify x) Fortfarande lika bra är dee! Kul!! Vilka är de! “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 2 feb, 2017 16:14 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Hitta dem jag avgudade när jag var 4 på Spotify x) Fortfarande lika bra är dee! Kul!! Vilka är de! Hahah Sås och Kopp x) jag kunde inte åka ngon stans utan att de skulle vara på i bilen...
2 feb, 2017 16:21 |
|
GinnyGranger
Elev |
Har någon något bra namn till min nyckläckta ungerska taggsvans? ♥
3 feb, 2017 17:06 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: Har någon något bra namn till min nyckläckta ungerska taggsvans? ♥ Winnie Rory Lolly Indy Noomi Dreamy Grumpy 3 feb, 2017 17:10 |
|
Emmi
Prefekt |
4 feb, 2017 16:31 |
|
Alicha black
Elev |
4 feb, 2017 16:46 |
|
Emmi
Prefekt |
4 feb, 2017 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen