Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
skaffade tydligen min tumblr igår för ett år sen...PÅ PHILS FÖDELSEDAG aaah Min tumblr och phil har samma födelsedag yay
Det MÅSTE betyda nåt MÅSTE
31 jan, 2017 13:33 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Yo folk! Jag har fått en ny dator så cool som man är (not) så ska väl försöka vara lite mer social... x)
www.kulturforeningennimbus.com 31 jan, 2017 14:39 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Parva Fortemque: HEEEEJ KUL ATT DU LEVER IGENYo folk! Jag har fått en ny dator så cool som man är (not) så ska väl försöka vara lite mer social... x) aaaaaa 31 jan, 2017 14:52 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Parva Fortemque: Yo folk! Jag har fått en ny dator så cool som man är (not) så ska väl försöka vara lite mer social... x) Men först är du London och sen får du ny dator inte snällt! NEJ MEN HEEEEJ
31 jan, 2017 15:25 |
|
illusionofcool
Elev |
31 jan, 2017 16:41 |
|
Choixpeau
Elev |
Så känner jag mig på insidan hela tiden.
aaaaaa 31 jan, 2017 17:38 |
|
illusionofcool
Elev |
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 31 jan, 2017 22:48 |
|
Siggan 09
Elev |
Jag måste sitta vid matbordet, lyssna på Måns Zemerlöw och Justin Timberlake samt dessutom förmana min lillebror att göra sin läxa som ska vara färdig imorgon. Läxan är en sådan där skitenkel där de ska rätta en gramatisk felaktig text och jag fattar verkligen inte varför han inte har gjort den här tidigare. Han har ju inte ens varit sjuk på riktigt!! Jag är dessutom smått irriterad på mina föräldrar och storebror som har lämnat mig ensam hemma med honom med förväntningar att jag ska lyckas få honom att göra läxan. Är i sjukt behov att få konversera med en vettig människa, (eller, ja, så vettig man kan bli) eller liknande. Ääärrr sssåååå uuutttrrråååkkaaaddd!!!!!
“We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 1 feb, 2017 19:13 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av illusionofcool: MARSVIIIIIN GÖLLIGA AAAAAHDon't we all? ![]() ((Annars är det typ så här jag känner mig hela tiden med så... :3)) aaaaaa 1 feb, 2017 22:15 |
|
Hallonsylt
Elev |
2 feb, 2017 09:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen