@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 7 mar, 2012 18:46 |
|
Borttagen
|
Jag är 28 följare på tumblr...
7 mar, 2012 18:46 |
|
si_tonks
Elev |
7 mar, 2012 18:48
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 7 kl. 18:49
|
|
Prue
Elev |
Hejdå mugglis, världen... It was nice knowing you.
Om ca 5 minuter får jag panik och dör. 7 mar, 2012 18:48 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: du förstår, man måste uppdatera mer för att få mer followers på Tumblr. xdJag är 28 följare på tumblr... 7 mar, 2012 18:48 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Prue: Hejdå mugglis, världen... It was nice knowing you. Om ca 5 minuter får jag panik och dör. Vad har hänt? Skrivet av Borttagen: Jag är 28 följare på tumblr... Jag har 21, jag känner mig populär 8D 7 mar, 2012 18:49 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är 28 följare på tumblr... Hm, undrar vad det kan bero på? ![]()
7 mar, 2012 18:50 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Prue: Hejdå mugglis, världen... It was nice knowing you. Om ca 5 minuter får jag panik och dör. Vad har hänt? Mitt spotify går ut :'''''''''''''''''( och jag är pank. 7 mar, 2012 18:51 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av Twix: Skrivet av Prue: Hejdå mugglis, världen... It was nice knowing you. Om ca 5 minuter får jag panik och dör. Vad har hänt? Mitt spotify går ut :'''''''''''''''''( och jag är pank. Hemska jord <////3 7 mar, 2012 18:52 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Jag ska proa på mitt gamla dagis. Kommer nog bli jobbigt efter ett tag kanske, men det är ju bara en vecka och jag är galen i småbarn. De är sÅ HMPFODZN<EKBFBEKFVBEKSVFK SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA!♥
It gonna be awesome! Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 7 mar, 2012 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen