Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skuggklanen

Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen

1 2 3 ... 2991 2992 2993 ... 3169 3170 3171
Användare Inlägg
Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD

Vaaa? xD

Japp du hörde rätt xD

Ska jag vara rädd xD

Nej bara joina de
Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster

Jag är en SkuggGangster
Och jag är ett litet kylskåp.

aaaaaa

30 jan, 2017 19:42

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD

Vaaa? xD

Japp du hörde rätt xD

Ska jag vara rädd xD

Nej bara joina de
Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster

Jag är en SkuggGangster
Och jag är ett litet kylskåp.
Då är väl jag en svettig fotolls sko xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

30 jan, 2017 19:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD

Vaaa? xD

Japp du hörde rätt xD

Ska jag vara rädd xD

Nej bara joina de
Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster

Jag är en SkuggGangster
Och jag är ett litet kylskåp.
Då är väl jag en svettig fotolls sko xD

Jag vet att jag är choklad xD

30 jan, 2017 19:44

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD

Vaaa? xD

Japp du hörde rätt xD

Ska jag vara rädd xD

Nej bara joina de
Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster

Jag är en SkuggGangster
Och jag är ett litet kylskåp.
Då är väl jag en svettig fotolls sko xD

Jag vet att jag är choklad xD
#squadgoals

aaaaaa

30 jan, 2017 19:49

Emmi
Prefekt

Avatar

+1


Srsly bästa jg gjort x)♥♥♥♥:

De finns många fördelare med til va Bellatrixpuffaren. Vinna över Emmi 100 gånger var. Mascaran rinner ej för den använder inga nej. Och trollstaven den är välsmörjd och putsad. Välsmörjd och putsad. Det ska vara Indencio, Reducto och Gnistor men inte några Augamenti. Ta på dej drakhanskarna om du möta henne skall för en riktg Bellatrixpuffaren måste vinna över mej. och om du skadar dej sluta gråååta du är väl van Bellatrixpureen en hyllning till oss! Bellatrixpuffaren som en badanka fast tvärtom!
Fast det är en Bellatrixpuffaren låt säegr vi ej ¨shas åt badankorna för då blir det inget kalas.



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

30 jan, 2017 20:19

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Srsly bästa jg gjort x)♥♥♥♥:

De finns många fördelare med til va Bellatrixpuffaren. Vinna över Emmi 100 gånger var. Mascaran rinner ej för den använder inga nej. Och trollstaven den är välsmörjd och putsad. Välsmörjd och putsad. Det ska vara Indencio, Reducto och Gnistor men inte några Augamenti. Ta på dej drakhanskarna om du möta henne skall för en riktg Bellatrixpuffaren måste vinna över mej. och om du skadar dej sluta gråååta du är väl van Bellatrixpureen en hyllning till oss! Bellatrixpuffaren som en badanka fast tvärtom!
Fast det är en Bellatrixpuffaren låt säegr vi ej ¨shas åt badankorna för då blir det inget kalas.


Wow.

aaaaaa

30 jan, 2017 20:36

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Srsly bästa jg gjort x)♥♥♥♥:

De finns många fördelare med til va Bellatrixpuffaren. Vinna över Emmi 100 gånger var. Mascaran rinner ej för den använder inga nej. Och trollstaven den är välsmörjd och putsad. Välsmörjd och putsad. Det ska vara Indencio, Reducto och Gnistor men inte några Augamenti. Ta på dej drakhanskarna om du möta henne skall för en riktg Bellatrixpuffaren måste vinna över mej. och om du skadar dej sluta gråååta du är väl van Bellatrixpureen en hyllning till oss! Bellatrixpuffaren som en badanka fast tvärtom!
Fast det är en Bellatrixpuffaren låt säegr vi ej ¨shas åt badankorna för då blir det inget kalas.


Wow.
ääär det et bra eller dåligt wow xD S000 jag vet om du blokerat mig eller ejj xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

30 jan, 2017 20:58

GinnyGranger
Elev

Avatar


Skrivet av Siggan 09:
Jag fick nyss reda på att min scoutkår vistt kan åka på Jamboreen i sommar!! Jippie!!


Jajaaaaaajaaaaaa! Vad kul! ♥

30 jan, 2017 21:44

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Srsly bästa jg gjort x)♥♥♥♥:

De finns många fördelare med til va Bellatrixpuffaren. Vinna över Emmi 100 gånger var. Mascaran rinner ej för den använder inga nej. Och trollstaven den är välsmörjd och putsad. Välsmörjd och putsad. Det ska vara Indencio, Reducto och Gnistor men inte några Augamenti. Ta på dej drakhanskarna om du möta henne skall för en riktg Bellatrixpuffaren måste vinna över mej. och om du skadar dej sluta gråååta du är väl van Bellatrixpureen en hyllning till oss! Bellatrixpuffaren som en badanka fast tvärtom!
Fast det är en Bellatrixpuffaren låt säegr vi ej ¨shas åt badankorna för då blir det inget kalas.


Wow.
ääär det et bra eller dåligt wow xD S000 jag vet om du blokerat mig eller ejj xD
Jag är inte helt säker själv xD

aaaaaa

30 jan, 2017 23:32

Hayato
Elev

Avatar


Lumos!

L https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsd.keepcalm-o-matic.co.uk%2Fi%2Fkeep-calm-and-ship-caleo--1.png

31 jan, 2017 11:29

1 2 3 ... 2991 2992 2993 ... 3169 3170 3171

Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen

Du får inte svara på den här tråden.