Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och jag är ett litet kylskåp.Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: Tryck här för att visa! Vaaa? xD Japp du hörde rätt xD Ska jag vara rädd xD Nej bara joina de Jag är en SkuggGangster aaaaaa 30 jan, 2017 19:42 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Choixpeau: Då är väl jag en svettig fotolls sko xDSkrivet av Borttagen: Och jag är ett litet kylskåp. Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: Tryck här för att visa! Vaaa? xD Japp du hörde rätt xD Ska jag vara rädd xD Nej bara joina de Jag är en SkuggGangster
30 jan, 2017 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Då är väl jag en svettig fotolls sko xD Skrivet av Borttagen: Och jag är ett litet kylskåp. Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: Tryck här för att visa! Vaaa? xD Japp du hörde rätt xD Ska jag vara rädd xD Nej bara joina de Jag är en SkuggGangster Jag vet att jag är choklad xD 30 jan, 2017 19:44 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: #squadgoalsSkrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Då är väl jag en svettig fotolls sko xD Skrivet av Borttagen: Och jag är ett litet kylskåp. Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: Tryck här för att visa! Vaaa? xD Japp du hörde rätt xD Ska jag vara rädd xD Nej bara joina de Jag är en SkuggGangster Jag vet att jag är choklad xD aaaaaa 30 jan, 2017 19:49 |
|
Emmi
Prefekt |
Srsly bästa jg gjort x)♥♥♥♥:
De finns många fördelare med til va Bellatrixpuffaren. Vinna över Emmi 100 gånger var. Mascaran rinner ej för den använder inga nej. Och trollstaven den är välsmörjd och putsad. Välsmörjd och putsad. Det ska vara Indencio, Reducto och Gnistor men inte några Augamenti. Ta på dej drakhanskarna om du möta henne skall för en riktg Bellatrixpuffaren måste vinna över mej. och om du skadar dej sluta gråååta du är väl van Bellatrixpureen en hyllning till oss! Bellatrixpuffaren som en badanka fast tvärtom! Fast det är en Bellatrixpuffaren låt säegr vi ej ¨shas åt badankorna för då blir det inget kalas.
30 jan, 2017 20:19 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Wow.Srsly bästa jg gjort x)♥♥♥♥: De finns många fördelare med til va Bellatrixpuffaren. Vinna över Emmi 100 gånger var. Mascaran rinner ej för den använder inga nej. Och trollstaven den är välsmörjd och putsad. Välsmörjd och putsad. Det ska vara Indencio, Reducto och Gnistor men inte några Augamenti. Ta på dej drakhanskarna om du möta henne skall för en riktg Bellatrixpuffaren måste vinna över mej. och om du skadar dej sluta gråååta du är väl van Bellatrixpureen en hyllning till oss! Bellatrixpuffaren som en badanka fast tvärtom! Fast det är en Bellatrixpuffaren låt säegr vi ej ¨shas åt badankorna för då blir det inget kalas. aaaaaa 30 jan, 2017 20:36 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Choixpeau: ääär det et bra eller dåligt wow xD S000 jag vet om du blokerat mig eller ejj xDSkrivet av Emmi: Wow. Srsly bästa jg gjort x)♥♥♥♥: De finns många fördelare med til va Bellatrixpuffaren. Vinna över Emmi 100 gånger var. Mascaran rinner ej för den använder inga nej. Och trollstaven den är välsmörjd och putsad. Välsmörjd och putsad. Det ska vara Indencio, Reducto och Gnistor men inte några Augamenti. Ta på dej drakhanskarna om du möta henne skall för en riktg Bellatrixpuffaren måste vinna över mej. och om du skadar dej sluta gråååta du är väl van Bellatrixpureen en hyllning till oss! Bellatrixpuffaren som en badanka fast tvärtom! Fast det är en Bellatrixpuffaren låt säegr vi ej ¨shas åt badankorna för då blir det inget kalas.
30 jan, 2017 20:58 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Jag fick nyss reda på att min scoutkår vistt kan åka på Jamboreen i sommar!! Jippie!! Jajaaaaaajaaaaaa! Vad kul! ♥ 30 jan, 2017 21:44 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag är inte helt säker själv xDSkrivet av Choixpeau: ääär det et bra eller dåligt wow xD S000 jag vet om du blokerat mig eller ejj xD Skrivet av Emmi: Wow. Srsly bästa jg gjort x)♥♥♥♥: De finns många fördelare med til va Bellatrixpuffaren. Vinna över Emmi 100 gånger var. Mascaran rinner ej för den använder inga nej. Och trollstaven den är välsmörjd och putsad. Välsmörjd och putsad. Det ska vara Indencio, Reducto och Gnistor men inte några Augamenti. Ta på dej drakhanskarna om du möta henne skall för en riktg Bellatrixpuffaren måste vinna över mej. och om du skadar dej sluta gråååta du är väl van Bellatrixpureen en hyllning till oss! Bellatrixpuffaren som en badanka fast tvärtom! Fast det är en Bellatrixpuffaren låt säegr vi ej ¨shas åt badankorna för då blir det inget kalas. aaaaaa 30 jan, 2017 23:32 |
|
Hayato
Elev |
31 jan, 2017 11:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen