Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster aaaaaa 30 jan, 2017 19:15 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD
30 jan, 2017 19:18 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag vet, jag är så hardcore Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD aaaaaa 30 jan, 2017 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: Tryck här för att visa! 30 jan, 2017 19:21 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: [/quoteTryck här för att visa! Vaaa? xD
30 jan, 2017 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: Tryck här för att visa! Vaaa? xD Japp du hörde rätt xD 30 jan, 2017 19:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: Tryck här för att visa! Vaaa? xD Japp du hörde rätt xD Ska jag vara rädd xD
30 jan, 2017 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: Tryck här för att visa! Vaaa? xD Japp du hörde rätt xD Ska jag vara rädd xD Nej bara joina de 30 jan, 2017 19:36 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: Tryck här för att visa! Vaaa? xD Japp du hörde rätt xD Ska jag vara rädd xD Nej bara joina de aaaaaa 30 jan, 2017 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD ... .. ... Spoiler: Tryck här för att visa! #gangster Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD Spoiler: Tryck här för att visa! Vaaa? xD Japp du hörde rätt xD Ska jag vara rädd xD Nej bara joina de Jag är en SkuggGangster 30 jan, 2017 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen