Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skuggklanen

Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen

1 2 3 ... 2990 2991 2992 ... 3169 3170 3171
Användare Inlägg
Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

aaaaaa

30 jan, 2017 19:15

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

30 jan, 2017 19:18

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD
Jag vet, jag är så hardcore

aaaaaa

30 jan, 2017 19:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD

30 jan, 2017 19:21

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD
[/quote
Vaaa? xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

30 jan, 2017 19:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD

Vaaa? xD

Japp du hörde rätt xD

30 jan, 2017 19:25

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD

Vaaa? xD

Japp du hörde rätt xD

Ska jag vara rädd xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

30 jan, 2017 19:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD

Vaaa? xD

Japp du hörde rätt xD

Ska jag vara rädd xD

Nej bara joina de

30 jan, 2017 19:36

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD

Vaaa? xD

Japp du hörde rätt xD

Ska jag vara rädd xD

Nej bara joina de
Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster

aaaaaa

30 jan, 2017 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Emmi:
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla.

ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xD
Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x)

Jepp xD Vi är ju skuggor!
Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD

...
..
...
Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIIIIIIIK

#gangster

Haahahhahah xD The gansgster of skuggklanen XD

Spoiler:
Tryck här för att visa!POLITIK FINNS GANGSTERS xD

Vaaa? xD

Japp du hörde rätt xD

Ska jag vara rädd xD

Nej bara joina de
Jag är inte heller rädd cuze jag är da ascoola skuggklansgangster

Jag är en SkuggGangster

30 jan, 2017 19:41

1 2 3 ... 2990 2991 2992 ... 3169 3170 3171

Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen

Du får inte svara på den här tråden.