@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av joel9324: en kille i min klass avgudar Eragon okej
7 mar, 2012 15:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: en kille i min klass avgudar Eragon jag med. xD Jag älskar Eragon lika mycket som HP, och det säger mycket. Dock sitter HP rotat långt nere i mitt hjärta, och kommer alltid att finnas där. ♥ Fast det kommer Eragon med. ♥ 7 mar, 2012 15:22 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: en kille i min klass avgudar Eragon jag med. xD Jag älskar Eragon lika mycket som HP, och det säger mycket. Dock sitter HP rotat långt nere i mitt hjärta, och kommer alltid att finnas där. ♥ Fast det kommer Eragon med. ♥ okej
7 mar, 2012 15:23 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
7 mar, 2012 15:26 |
|
Angelina
Elev |
7 mar, 2012 15:30 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av HarryFreakingPotter: jag hade tänkt att bli specialeffekt-görare...eller nåt En lite random fråga.. Vad hade ni tänkt göra när ni är 23-24 år? Och vart hade ni tänkt att bo? c: kanske att jag ska bo i London...
7 mar, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Nu har man Hungerspelen i sin bokhylla! C:
7 mar, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Åh, jag älskar verkligen att rita. C:
7 mar, 2012 16:33 |
|
Solkatten
Elev |
Äter äpple ♥ Rött äpple, underbart.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 mar, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
JAG HAR MINAAAA FQ BILJETTERRRRR
7 mar, 2012 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen