Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: 10 sidor kvar till 3000!! Någon som joinar mig på förefesten?? XD JAAAAAAG!!!! Jag! God tårta va? xD Choklad? 30 jan, 2017 17:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: 10 sidor kvar till 3000!! Någon som joinar mig på förefesten?? XD JAAAAAAG!!!! Jag! God tårta va? xD Choklad? CHOKLAD CHOCO!!! 30 jan, 2017 17:47 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: 10 sidor kvar till 3000!! Någon som joinar mig på förefesten?? XD JAAAAAAG!!!! Jag! God tårta va? xD Choklad? CHOKLAD CHOCO!!! Äter du Choco? 30 jan, 2017 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: 10 sidor kvar till 3000!! Någon som joinar mig på förefesten?? XD JAAAAAAG!!!! Jag! God tårta va? xD Choklad? CHOKLAD CHOCO!!! Äter du Choco? ALDRIG!!! 30 jan, 2017 17:51 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: LET'S PARTEEEEH10 sidor kvar till 3000!! Någon som joinar mig på förefesten?? XD aaaaaa 30 jan, 2017 19:00 |
|
Emmi
Prefekt |
Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!!
30 jan, 2017 19:03 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! aaaaaa 30 jan, 2017 19:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD
30 jan, 2017 19:09 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) aaaaaa 30 jan, 2017 19:12 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Så när jag randomly plöffsar in och skriker "BADANKEATTACK" utan anledning är det inte skit? xDSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tbh är allt vi skriver skit men det är därför vi är så kåwla. Kaan vi nåå 3000 sidor ikväll utan att bara skriva skit? xD Svar JAAA SJÄLVKLART FÖR VI ÄR DE MÄKTIGASTE SKUGGORNA I VÄRLDEN!!!!!!!!!! ahhah men då är det ju inte skit.. xD Typ om vi börjar tala politik är det skit xD Men vi talar typ udda men bra saker xD Politik är coolt, så länge en inte hoppar på folk och sånt. Fast tycker inte att det ska diskuteras i Spuggis. x) Jepp xD Vi är ju skuggor! Jaa aså bara inte någon säger "Donald Trump är den så bra och ni kan iinte säga något annat för då blir jag förbannad!" tyd xD Okej nu nämner vi INTE POLITIKT förens sida 3001 xD
30 jan, 2017 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen