@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Enchanted, såhär går det till när man har en gammal nokia
http://nytt.mms.telenor.se/mmcp/C?url=message-id=mFIul3so200&reLoad 11 nov, 2011 22:38 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Vem vet...? Skrivet av Borttagen: Hahha jag och superman sitter och rättar prov, 10:07 här på en fredagskväll xD FAIL. Varför rättar ni prov? xD Om du inte berättar varför ni rättar prov spammar jag sönder er på mugglis, skype, facebook och via sms! :O xD ![]() Thats all you got? Bitch please.. Liksom.. eh.. Enchanted, du vågar inte börja bråka med de två världshärskarna och deras pepparkaksberoende-tjänare!! Yes I do 11 nov, 2011 22:38 |
|
Borttagen
|
Vi har typ skåp av metall i skolan, så dem kan man roa sig kungligt med. Vi skulle sluta för dagen och en klasskompis stod vid sitt skåp och pillade med lite saker - han ska med samma buss som mig så väntade på honom.
Så när han stoppar in huvudet i sitt skåp, så tar jag i och drämmer till sidan av metallskåpet med knyten näve - det lät en hel del. Jag säger bara: Hans chockerande min! Så obetalbart! Den gjorde det till och med värt att ha ont i handen en dag efter typ! ![]() 11 nov, 2011 22:40 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi har typ skåp av metall i skolan, så dem kan man roa sig kungligt med. Vi skulle sluta för dagen och en klasskompis stod vid sitt skåp och pillade med lite saker - han ska med samma buss som mig så väntade på honom. Så när han stoppar in huvudet i sitt skåp, så tar jag i och drämmer till sidan av metallskåpet med knyten näve - det lät en hel del. Jag säger bara: Hans chockerande min! Så obetalbart! Den gjorde det till och med värt att ha ont i handen en dag efter typ! ![]() Du är ond, haha. xD 11 nov, 2011 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Vem vet...? Skrivet av Borttagen: Hahha jag och superman sitter och rättar prov, 10:07 här på en fredagskväll xD FAIL. Varför rättar ni prov? xD Om du inte berättar varför ni rättar prov spammar jag sönder er på mugglis, skype, facebook och via sms! :O xD ![]() Thats all you got? Bitch please.. Liksom.. eh.. Enchanted, du vågar inte börja bråka med de två världshärskarna och deras pepparkaksberoende-tjänare!! Yes I do Oh, reaaaallly?? *plats för gif som kommer senare* 11 nov, 2011 22:48 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Vem vet...? Skrivet av Borttagen: Hahha jag och superman sitter och rättar prov, 10:07 här på en fredagskväll xD FAIL. Varför rättar ni prov? xD Om du inte berättar varför ni rättar prov spammar jag sönder er på mugglis, skype, facebook och via sms! :O xD ![]() Thats all you got? Bitch please.. Liksom.. eh.. Enchanted, du vågar inte börja bråka med de två världshärskarna och deras pepparkaksberoende-tjänare!! Yes I do Oh, reaaaallly?? *plats för gif som kommer senare* Yeah, really! ![]() BRING IT! 11 nov, 2011 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Vi har typ skåp av metall i skolan, så dem kan man roa sig kungligt med. Vi skulle sluta för dagen och en klasskompis stod vid sitt skåp och pillade med lite saker - han ska med samma buss som mig så väntade på honom. Så när han stoppar in huvudet i sitt skåp, så tar jag i och drämmer till sidan av metallskåpet med knyten näve - det lät en hel del. Jag säger bara: Hans chockerande min! Så obetalbart! Den gjorde det till och med värt att ha ont i handen en dag efter typ! ![]() Du är ond, haha. xD Nejdå, var nu inte så hård, det kallas: "Ha roligt på andras bekostnad." :3 11 nov, 2011 22:53 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag sökte nyss in till en provfilming av Cirkeln, som kommer ut på film 2013.
Förmodligen kommer jag att få en provfilmning. Är grymt taggad! Vem vet, ni kanske får se mig på stora duken? (Nä, tror aldrig att jag skulle gå vidare. Men man kan alltid drömma..)
11 nov, 2011 22:56 |
|
Celebikai
Elev |
11 nov, 2011 22:56 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Vi har typ skåp av metall i skolan, så dem kan man roa sig kungligt med. Vi skulle sluta för dagen och en klasskompis stod vid sitt skåp och pillade med lite saker - han ska med samma buss som mig så väntade på honom. Så när han stoppar in huvudet i sitt skåp, så tar jag i och drämmer till sidan av metallskåpet med knyten näve - det lät en hel del. Jag säger bara: Hans chockerande min! Så obetalbart! Den gjorde det till och med värt att ha ont i handen en dag efter typ! ![]() Du är ond, haha. xD Nejdå, var nu inte så hård, det kallas: "Ha roligt på andras bekostnad." :3 Samma sak! xD 11 nov, 2011 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen