Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jessipotter
Elev |
Superduper bra !
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 17 jan, 2012 21:08 |
|
Ginny.T
Elev |
wonderful (as usual)!!!
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 17 jan, 2012 23:39 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 18 jan, 2012 07:39 |
|
Borttagen
|
Kommer mer senare. Har jätte ont i huvudet just nu
18 jan, 2012 10:07 |
|
Bombarda
Elev |
usch då, jag hoppas de går över snart♥
Kärlek till alla! 18 jan, 2012 12:00 |
|
Borttagen
|
Åh vad braaaaaaaa! Längtar sååå mycket ! ♥
18 jan, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
CASS.
En vecka senare bestämde jag mig för att komma tillbaka. Jag packade ihop mina saker och gick med huvudet högt in i Stora Salen. Alla tystnade. Ja exakt alla! Allas blickar vilade på mig men jag iggade dom. Jag banade väg fram till Slytherinbordet och sjönk ner brevid min syster som såg lättad och arg ut. - Hej Demelza! Hon suckade och tittade på mig. - Skräm mig inte sådär en gång till Cass. För då förvandlar jag dig till en groda! Jag flinade. - Gör så. Demelza suckade igen. - Jag är glad att du är tillbaka. Hon la armarna om mig och kramade mig. Sen fortsatt vi som inget hade hänt. Sakta men säkert började alla prata och sluta titta på mig och tillslut var det som en vanlig middag. Jag tittade upp mot rektorn och såg att han log och vinkade. Jag vinkade diskret tillbaka innan jag följde med mina kompisar ner till sovsalarna. Den kvällen tog jag igen ALLA läxor och somnade sedan över sista läxboken. Och vaknade där gjorde jag med.. Det får räcka. Mår inte alls bra,, 18 jan, 2012 16:32 |
|
jessipotter
Elev |
Bra !
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 18 jan, 2012 16:33 |
|
Nagato Seno
Elev |
Den var jättebra!
Enade vi stå, splittrade vi falla 18 jan, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Grymt, som vanligt tjejen ! ♥
18 jan, 2012 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen