Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami stannade efter en stund och sa.
- Vi kan stanna hrä
24 okt, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
Lola kollade direkt på Ludde som direkt bara stannar bredivd Yami och tar ett långt och lättat frustande
-ser du han e trött på lång tuerna rednsa
hon och log lite
24 okt, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa.
- Han får vänja s ig.
24 okt, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
Lola flinar
-aa det får han för vi två e minst lika trött
sa hon och flinar
24 okt, 2015 21:43
|
|
Borttagen
|
24 okt, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
Lola log emot Yami
-du verkar pigg
sa hon
24 okt, 2015 22:00
|
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa.
- Jag är ju van att rida.
24 okt, 2015 22:00
|
|
Borttagen
|
Lola log
-jaja du ja. nu sryter du
sahon på skoj och rättar till håret
-jag rider inte lika ofta som du
sa oh
24 okt, 2015 22:01
|
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa.
- Hallå, jag skryter inte.
24 okt, 2015 22:09
|
|
Borttagen
|
Lola log
-hmm innan vi åkte du bara åh jag har så tur jag rider mycket och så
sa hon religt
24 okt, 2015 22:11
|
Du får inte svara på den här tråden.