Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Venne vad det är xD Lr kke, om det är det jag tänker på så nej, det gillar jag inte
PUM vet vad mugglis nya funktion är? :O ![]()
18 feb, 2012 13:57 |
|
Whya
Elev |
18 feb, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
Det är nog det där med att man får meddelanden om någon citerar dina inlägg
Och ja, det gör jag! PUM gillar Justin Bieber? 18 feb, 2012 14:14 |
|
Whya
Elev |
18 feb, 2012 14:25 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Nej
PUM heter samma som ngn HP-karaktär? 18 feb, 2012 14:59 |
|
E
Elev |
18 feb, 2012 15:47 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Nej, man jag borde göra det
PUM är en Hufflepuffare 18 feb, 2012 15:48 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Nope
PUM's favorit HP bok är sexan. speech! 18 feb, 2012 16:10 |
|
Knizzlare
Elev |
18 feb, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
nej
PUM favorit färg är röd 18 feb, 2012 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen