Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
17 feb, 2012 20:15 |
|
si_tonks
Elev |
17 feb, 2012 20:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av scarhead: dom säger ju ''har du skrikit klart...'' men Harry höjer knappt rösten? xd Jag har också funderat på det... Wieeerd 17 feb, 2012 20:15 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av joel9324: Man ser inte Snape vid matbordet när de äter... Men man hör honom prata.. Strange Fast han går väl därifrån? ~MY TUMBLR~ 17 feb, 2012 20:15 |
|
joel9324
Elev |
17 feb, 2012 20:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Älskar anknäbben!
17 feb, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Är ni där Harry säger
"...Bra! Jag vill gå med!"? 17 feb, 2012 20:16 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: hans röst. give me chiiiills. ♥Älskar Kingsley, han har ett poker-face hela tiden x) han är så badass på ett lugnt sätt 17 feb, 2012 20:16 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nee ! Det är den underbaraste rösten eveeer ! Hiih, just det jag menar! Rysningar av välbehag ^^) ♥ ![]()
17 feb, 2012 20:16 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av si_tonks: Älskar Kingsley, han har ett poker-face hela tiden x) Kingsley är jättebra. Vet inte varför men jag har alltid gillat honom. ~MY TUMBLR~ 17 feb, 2012 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen