Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Parva Fortemque: JAG ÄR I LONDON GUYS MEN NEJ VA ORÄTTVIIIST DU SKULLE TAGIT MEEE MIIG MEN AAAAH VA NICE
27 jan, 2017 14:47 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Parva Fortemque: HALLÅ, DU SKULLE TA MED MIN I RESVÄSKAN OCH JAG ÄR FAKTISKT SKITMYCKET KVAR I SMÅLAND /Dissapointed JAG ÄR I LONDON GUYS MEN SAME, DIN FÖRRÄDARE XD 27 jan, 2017 15:06 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Hallonsylt: Tyckte sista avsnittet var mycket bra! Det ger en djupare bild av Sherlock och hela familjen Holmes. Vrf hatar alla på den nya episoden? Visst, Johnlock blev inte canon, och den var inte lika bra som de tidigare, men jag tyckte fortfarande om den! Så glad att Johnlock inte blev någon realitet. Men det är inte 100% klart att det inte blir något fortsättning. Men tyvärr är den chansen väldigt stor. Är inte något jättefan av sista avsnittet. Inte slutet i alla fall, men det bästa var de minuterna en viss person var med. Miss me? Älskade alla säsonger ♥ So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 27 jan, 2017 21:39 |
|
Emmi
Prefekt |
Helt random bara; Alla jag pratat med är seriöst bara Jaaa snälla kom tillbaka, jag saknar dig, assåå vi behöver dig.jag blir så jävla glad över att de visar att de tycker så. Tillochmed tränaren?!?!?
^^ Liten lifeuppdate över varför jag mått dligt x)
27 jan, 2017 22:07 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Kom tillbaka till spuggchatten på kik också, vi saknar dig med! ♥Helt random bara; Alla jag pratat med är seriöst bara Jaaa snälla kom tillbaka, jag saknar dig, assåå vi behöver dig.jag blir så jävla glad över att de visar att de tycker så. Tillochmed tränaren?!?!? ^^ Liten lifeuppdate över varför jag mått dligt x) aaaaaa 27 jan, 2017 23:21 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Kom tillbaka till spuggchatten på kik också, vi saknar dig med! ♥ Helt random bara; Alla jag pratat med är seriöst bara Jaaa snälla kom tillbaka, jag saknar dig, assåå vi behöver dig.jag blir så jävla glad över att de visar att de tycker så. Tillochmed tränaren?!?!? ^^ Liten lifeuppdate över varför jag mått dligt x) Omg hade heöt glömt att det car det jag lovat mig själv att göra!!! Ska försöka ikväll
28 jan, 2017 08:15 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Jaaa! Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Kom tillbaka till spuggchatten på kik också, vi saknar dig med! ♥ Helt random bara; Alla jag pratat med är seriöst bara Jaaa snälla kom tillbaka, jag saknar dig, assåå vi behöver dig.jag blir så jävla glad över att de visar att de tycker så. Tillochmed tränaren?!?!? ^^ Liten lifeuppdate över varför jag mått dligt x) Omg hade heöt glömt att det car det jag lovat mig själv att göra!!! Ska försöka ikväll aaaaaa 28 jan, 2017 13:24 |
|
Emmi
Prefekt |
28 jan, 2017 13:31 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Emmi: 28 Januari 2017 och det finns videkissor. Vart är världen på väg? Till helvetet? Dunno
28 jan, 2017 18:24 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Jag är en annan människa än jag var klockan ett idag... Det här har allvarligt varit den bästa och mest intensiva dagen i mitt liv.
www.kulturforeningennimbus.com 29 jan, 2017 00:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen