Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Emmi: Han har aldrig sagt att det ska vara ojämställt, men har har sagt flera sexistiska saker ja. ^^ Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_* Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Emmi: Han har aldrig sagt att det ska vara ojämställt, men har har sagt flera sexistiska saker ja. ^^ Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_* "Flera" flera kan man säga om han gjort det kanske 4 ggr. Den personen har sagt under hela din tid rasistiska, sexistiska och helt sjuka saker om folk. En man som inte ens respekterar sitt folk ska inte bli president. Ugh. Och innan ni säger "men kom igen, vi har inget att oroa oss för" vi bor i fucking Sverige. Vi bor inte i USA. VISST. Men tänk på de som faktiskt bor i USA. Alla HBTQ+ Unga och vuxna som har en vicepresident som stödjer conventionteraphy (nej jag vet inte vad de heter på svenska heh) och ni som inte vet va de är: det är basicly en terpai för dig som inte är straight elr cis att det är fel att vara hbtq+ och att de ska försöka få bort den inre homosexualiteten eller vad du nu är. Flera män. Har bestämt och skrivit på ett papper om att förbjuda abort. Flera män har bestämt vad vi inte får och får göra med våra kroppar och han e bara eeeew
27 jan, 2017 08:32 |
|
binchild
Elev |
27 jan, 2017 08:38 |
|
Tom Feltons mörka fanclub
Elev |
Skrivet av Holytail: Inte förbjuda abort, det stämmer inte. Utan, de ska sluta ge statliga pengar till utländska organisationer som tipsar folk att göra en abort. Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Emmi: Han har aldrig sagt att det ska vara ojämställt, men har har sagt flera sexistiska saker ja. ^^ Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_* Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Emmi: Han har aldrig sagt att det ska vara ojämställt, men har har sagt flera sexistiska saker ja. ^^ Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_* "Flera" flera kan man säga om han gjort det kanske 4 ggr. Den personen har sagt under hela din tid rasistiska, sexistiska och helt sjuka saker om folk. En man som inte ens respekterar sitt folk ska inte bli president. Ugh. Och innan ni säger "men kom igen, vi har inget att oroa oss för" vi bor i fucking Sverige. Vi bor inte i USA. VISST. Men tänk på de som faktiskt bor i USA. Alla HBTQ+ Unga och vuxna som har en vicepresident som stödjer conventionteraphy (nej jag vet inte vad de heter på svenska heh) och ni som inte vet va de är: det är basicly en terpai för dig som inte är straight elr cis att det är fel att vara hbtq+ och att de ska försöka få bort den inre homosexualiteten eller vad du nu är. Flera män. Har bestämt och skrivit på ett papper om att förbjuda abort. Flera män har bestämt vad vi inte får och får göra med våra kroppar och han e bara eeeew ^^ Det var något han sade med sin kompis, ett skämt. Och ni som tyckte om Hillary Clinton, hon stödde sin otrogna man. 27 jan, 2017 10:22 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Holytail: Inte förbjuda abort, det stämmer inte. Utan, de ska sluta ge statliga pengar till utländska organisationer som tipsar folk att göra en abort. Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Emmi: Han har aldrig sagt att det ska vara ojämställt, men har har sagt flera sexistiska saker ja. ^^ Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_* Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Emmi: Han har aldrig sagt att det ska vara ojämställt, men har har sagt flera sexistiska saker ja. ^^ Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_* "Flera" flera kan man säga om han gjort det kanske 4 ggr. Den personen har sagt under hela din tid rasistiska, sexistiska och helt sjuka saker om folk. En man som inte ens respekterar sitt folk ska inte bli president. Ugh. Och innan ni säger "men kom igen, vi har inget att oroa oss för" vi bor i fucking Sverige. Vi bor inte i USA. VISST. Men tänk på de som faktiskt bor i USA. Alla HBTQ+ Unga och vuxna som har en vicepresident som stödjer conventionteraphy (nej jag vet inte vad de heter på svenska heh) och ni som inte vet va de är: det är basicly en terpai för dig som inte är straight elr cis att det är fel att vara hbtq+ och att de ska försöka få bort den inre homosexualiteten eller vad du nu är. Flera män. Har bestämt och skrivit på ett papper om att förbjuda abort. Flera män har bestämt vad vi inte får och får göra med våra kroppar och han e bara eeeew ^^ Det var något han sade med sin kompis, ett skämt. Och ni som tyckte om Hillary Clinton, hon stödde sin otrogna man. Det är Rasmus som e denhär eller?? För allvarligt talat orkar jag inte debattera nu
27 jan, 2017 10:27 |
|
binchild
Elev |
Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: ^^ Det var något han sade med sin kompis, ett skämt. Och ni som tyckte om Hillary Clinton, hon stödde sin otrogna man. spelar ingen roll om det är ett skämt eller inte, det visar ändå tydligt att han är helt inkapabel till att vara president.
27 jan, 2017 12:22 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Holytail: Inte förbjuda abort, det stämmer inte. Utan, de ska sluta ge statliga pengar till utländska organisationer som tipsar folk att göra en abort. Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Emmi: Han har aldrig sagt att det ska vara ojämställt, men har har sagt flera sexistiska saker ja. ^^ Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_* Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Emmi: Han har aldrig sagt att det ska vara ojämställt, men har har sagt flera sexistiska saker ja. ^^ Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_* "Flera" flera kan man säga om han gjort det kanske 4 ggr. Den personen har sagt under hela din tid rasistiska, sexistiska och helt sjuka saker om folk. En man som inte ens respekterar sitt folk ska inte bli president. Ugh. Och innan ni säger "men kom igen, vi har inget att oroa oss för" vi bor i fucking Sverige. Vi bor inte i USA. VISST. Men tänk på de som faktiskt bor i USA. Alla HBTQ+ Unga och vuxna som har en vicepresident som stödjer conventionteraphy (nej jag vet inte vad de heter på svenska heh) och ni som inte vet va de är: det är basicly en terpai för dig som inte är straight elr cis att det är fel att vara hbtq+ och att de ska försöka få bort den inre homosexualiteten eller vad du nu är. Flera män. Har bestämt och skrivit på ett papper om att förbjuda abort. Flera män har bestämt vad vi inte får och får göra med våra kroppar och han e bara eeeew ^^ Det var något han sade med sin kompis, ett skämt. Och ni som tyckte om Hillary Clinton, hon stödde sin otrogna man. Det är Rasmus som e denhär eller?? För allvarligt talat orkar jag inte debattera nu Skulle inte förvåna mig om det var Rasmus. I vilket fall! Det här är en klubb, inte en debatt, om ni vill debattera så hänvisar jag till debatteringsforumet till det! Ta inte sånna diskussioner här, särskilt inte såna som kan vara väldigt känsliga för vissa. Alla ska kunna vara här, sluta förstöra det! Dessutom så kommer ingen ta dig på allvar om du är inne på den användaren eftersom många i Skuggis har lösenordet. Om du nte ens vågar erkänna vem du är så känns det rätt tydligt att du bara är här för att provocera! 27 jan, 2017 13:07 |
|
Parva Fortemque
Elev |
27 jan, 2017 13:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: JAG ÄR I LONDON GUYS TA MED MIG!!!! 27 jan, 2017 14:03 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Parva Fortemque: JAG ÄR I LONDON GUYS Åå vad kul! *^* Själv ska jag till London under sportlovet ;-)
27 jan, 2017 14:06 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Parva Fortemque: HALLÅ, DU SKULLE TA MED MIN I RESVÄSKAN OCH JAG ÄR FAKTISKT SKITMYCKET KVAR I SMÅLAND /DissapointedJAG ÄR I LONDON GUYS aaaaaa 27 jan, 2017 14:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen