Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
26 jan, 2017 19:56 |
|
Borttagen
|
^^just alla don't hate on this person bc of their political opinion
26 jan, 2017 20:01 |
|
Emmi
Prefekt |
^^
Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_*
26 jan, 2017 20:35 |
|
Alicha black
Elev |
26 jan, 2017 20:36 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^^just alla don't hate on this person bc of their political opinion I don't think so. Det är inget fel på personen. Det är Trump. Ew
26 jan, 2017 21:17 |
|
Emmi
Prefekt |
26 jan, 2017 21:25 |
|
Choixpeau
Elev |
JAG TROR ATT PHIL FLUFFING LESTER NOTICED ME IN HANS LIVESHOW JAG DÖÖÖÖÖÖR
(Han frågade vad hans houseplant skulle heta och jag föreslog Bob - i don't know why - och han räknade upp det! Probably var jag inte den enda som sa det, men ändåååå) aaaaaa 26 jan, 2017 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: ^^just alla don't hate on this person bc of their political opinion I don't think so. Det är inget fel på personen. Det är Trump. Ew just sayin sorri tho ♥ 26 jan, 2017 22:03 |
|
Tom Feltons mörka fanclub
Elev |
Skrivet av Emmi: Han har aldrig sagt att det ska vara ojämställt, men har har sagt flera sexistiska saker ja.^^ Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_* 26 jan, 2017 22:37 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Tom Feltons mörka fanclub: Skrivet av Emmi: Han har aldrig sagt att det ska vara ojämställt, men har har sagt flera sexistiska saker ja. ^^ Ugh.. Håller inte med dig men du får tycka så om du vill. Mrn kan du förklara för mig varför kvinnor inte ska få ha samma rättigheter som en man? Jag vet fan inte varför. Men jag har skakat oavbrutet hela kvällen pga rädsla? Jag har mått allt annat än bra de senaste veckorna och ikväll när jag tog i tu med det blev perssonen jag ringde så glad och sa att jag alltid är välkommen och en massa sånt och han var uppriktigt glad! Jag kan inte ens beskriva hur lättad jag är *_* Du verkar tycka det är helt okej att vara sexist. Såklart han inte sagt " Jag tycker USA ska vara ojämställt! Rösta på mig! " Det vore ju bara dumt, det skulle han förlora på. Men han har, som du sa, sagt flera sexistiska och nervärderande saker om kvinnor, vilket inte är okej och gör så att kanske fler kvinnor blir illa behandlade och det blir mer och mer ojämställt!!!!! 27 jan, 2017 07:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen