@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pumpkin99
Elev |
6 mar, 2012 22:18 |
|
LoonyMe
Elev |
6 mar, 2012 22:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Hahaha... Vi gör en tidning i skolan, i smågrupper. Det är jag en tjej och två killar. Tjejen har nu bannlyst oss andra från att prata om Dumbledore och Gandalf...(eller jaa, allt som har med Sagan om ringen och Harry Potter att göra) :'( Vi pratade om vem som var mäktigast, Gandalf vs. Dumbledore.. RANDOM JAG VET!! ^Jag säger såklart att Dumbledore är bäst xD Dum fråga. Dumbledore såklart. Gandalf mäktigare än Dumbledore? Skit snack. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2012 22:25 |
|
Pumpkin99
Elev |
6 mar, 2012 22:26 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LoonyMe: Hahaha... Vi gör en tidning i skolan, i smågrupper. Det är jag en tjej och två killar. Tjejen har nu bannlyst oss andra från att prata om Dumbledore och Gandalf...(eller jaa, allt som har med Sagan om ringen och Harry Potter att göra) :'( Vi pratade om vem som var mäktigast, Gandalf vs. Dumbledore.. RANDOM JAG VET!! ^Jag säger såklart att Dumbledore är bäst xD Dum fråga. Dumbledore såklart. Gandalf mäktigare än Dumbledore? Skit snack. Hahah jag vet.. Vadå att Gandalf stav är längre än Dumbledores?? xD Som om det spelar någon roll :o
6 mar, 2012 22:31 |
|
Solkatten
Elev |
Jag behöver er hjälp! Vilken bild ska jag rita (kalkylera) på bilden i morgon?!
Nr.1 ![]() Nr.2 Kanske gör båda fast en i taget, men vilken ska jag i så fall börja med? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2012 22:32 |
|
ginny_ginny
Elev |
6 mar, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag behöver er hjälp! Vilken bild ska jag rita (kalkylera) på bilden i morgon?! Nr.1 ![]() Nr.2 Kanske gör båda fast en i taget, men vilken ska jag i så fall börja med? Den första 6 mar, 2012 22:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag behöver er hjälp! Vilken bild ska jag rita (kalkylera) på bilden i morgon?! Nr.1 ![]() Nr.2 Kanske gör båda fast en i taget, men vilken ska jag i så fall börja med? Den första Ska nog ta den ^^ ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2012 22:46 |
|
linnvendela
Elev |
ginny_ginny din lilla tönt, att ni inte har märkt något... Ahaha, ibland tror jag att ni är både döva och blinda ♥
Jaha. 6 mar, 2012 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen