@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Simning och resursen imorgon. Kommer typ missa halva matte lektionen eftersom jag ska på simning och jag kommer få äta direkt när jag kommer tillbaka, precis som jag gjorde förra onsdagen. Hihi, förhoppningsvis kan jag dra ut på det hela och missa hela lektionen med vilje >:] Typ sitta där i en kvart eller mer och sen är det ju ingen idé att gå tillbaka. Gays, I have a plan!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2012 21:57 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
6 mar, 2012 22:00 |
|
Solkatten
Elev |
Har engelska glosor imorgon och jag kan alla
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
För att den är så vacker eller är det någon speciell text? :] 6 mar, 2012 22:05 |
|
Pumpkin99
Elev |
6 mar, 2012 22:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 6 kl. 22:17
|
|
Fågel-Fenix
Elev |
6 mar, 2012 22:06 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Vi hade dans på idrotten idag
6 mar, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Jag har nyss skrivit två brev. Ett till Rowling och ett till Daniel Radcliffe.
Tänkte bara berätta det. Inte för att jag tror någon bryr sig men Iiiih!! Jag hoppas jag får svar :3 6 mar, 2012 22:09 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
6 mar, 2012 22:10 |
|
LoonyMe
Elev |
Hahaha... Vi gör en tidning i skolan, i smågrupper. Det är jag en tjej och två killar. Tjejen har nu bannlyst oss andra från att prata om Dumbledore och Gandalf...(eller jaa, allt som har med Sagan om ringen och Harry Potter att göra) :'(
Vi pratade om vem som var mäktigast, Gandalf vs. Dumbledore.. RANDOM JAG VET!! ^Jag säger såklart att Dumbledore är bäst xD
6 mar, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen