Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
25 jan, 2017 09:57 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Okej så alla ni som har sett DW: E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH JA, DU KAN INTE SKIPPA 9 OCH 10!!!!!!! Tbh, den första säsongen är rätt dålig, men man kan inte hoppa över den för 9 är bäst!!!!! Se på dreamfilm eller ngt. Sämst kvalité och stuff, men ändå DW! Ärbdu heeeeelt säker på att jag inte bara kan titta på säsong 5 till 9/10 bc jag är jättelångt in på säsong 5 nu xc Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Okej så alla ni som har sett DW: E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH JA, DU KAN INTE SKIPPA 9 OCH 10!!!!!!! Tbh, den första säsongen är rätt dålig, men man kan inte hoppa över den för 9 är bäst!!!!! Se på dreamfilm eller ngt. Sämst kvalité och stuff, men ändå DW! Ärbdu heeeeelt säker på att jag inte bara kan titta på säsong 5 till 9/10 bc jag är jättelångt in på säsong 5 nu xc Alltså, du KAN ju såklart göra det! Säsong 5 och vidare är en helt ny del av DW, med helt nya karaktärer (och nästan inga gamla), nya manusförfattare osv. Dock så missar du väldigt mycket historia. Du kan förstå allt ändå, men de första säsongerna av New Who var gjorda för att sätta in nya fans i världen och få dem involverade. Dessutom så är det mycket i "The Moffat era" som bygger vidare på saker som hände i de tidigare säsongerna. (Så som River Songs framtid ... Eller förflutna ... Eller ... Well, det är Doctor Who, ingen förstår riktigt xD). Så självklart kan du börja från säsong 5, men jag skulle råda dig att se de tidigare säsongerna innan. Om inte annat så kan du se dem efteråt, för de innehåller rätt mycket bra, och om man räknar bort 11, Amy och Rory så gillade jag de säsongerna mycket mer! Oki tack Menar du 11th doctor? Gillar du inte honom? :] Jooo, ofc! Jag menade att jag tycker säsongerna innan är bättre på de flesta sätt, men 11, Amy och Rory är fortfarande väldigt bra. 25 jan, 2017 10:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Okej så alla ni som har sett DW: E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH JA, DU KAN INTE SKIPPA 9 OCH 10!!!!!!! Tbh, den första säsongen är rätt dålig, men man kan inte hoppa över den för 9 är bäst!!!!! Se på dreamfilm eller ngt. Sämst kvalité och stuff, men ändå DW! Ärbdu heeeeelt säker på att jag inte bara kan titta på säsong 5 till 9/10 bc jag är jättelångt in på säsong 5 nu xc Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Okej så alla ni som har sett DW: E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH JA, DU KAN INTE SKIPPA 9 OCH 10!!!!!!! Tbh, den första säsongen är rätt dålig, men man kan inte hoppa över den för 9 är bäst!!!!! Se på dreamfilm eller ngt. Sämst kvalité och stuff, men ändå DW! Ärbdu heeeeelt säker på att jag inte bara kan titta på säsong 5 till 9/10 bc jag är jättelångt in på säsong 5 nu xc Alltså, du KAN ju såklart göra det! Säsong 5 och vidare är en helt ny del av DW, med helt nya karaktärer (och nästan inga gamla), nya manusförfattare osv. Dock så missar du väldigt mycket historia. Du kan förstå allt ändå, men de första säsongerna av New Who var gjorda för att sätta in nya fans i världen och få dem involverade. Dessutom så är det mycket i "The Moffat era" som bygger vidare på saker som hände i de tidigare säsongerna. (Så som River Songs framtid ... Eller förflutna ... Eller ... Well, det är Doctor Who, ingen förstår riktigt xD). Så självklart kan du börja från säsong 5, men jag skulle råda dig att se de tidigare säsongerna innan. Om inte annat så kan du se dem efteråt, för de innehåller rätt mycket bra, och om man räknar bort 11, Amy och Rory så gillade jag de säsongerna mycket mer! Oki tack Menar du 11th doctor? Gillar du inte honom? :] Jooo, ofc! Jag menade att jag tycker säsongerna innan är bättre på de flesta sätt, men 11, Amy och Rory är fortfarande väldigt bra. ah oki sorri i am very tired xD 25 jan, 2017 11:35 |
|
Kim Potter
Elev |
vet någon om något, förutom hostmedicin, som hjälper mot hosta? har suttit och hostat i typ en timme och kommer nog hosta i en timme till :'//
25 jan, 2017 16:01 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Kim Potter: vet någon om något, förutom hostmedicin, som hjälper mot hosta? har suttit och hostat i typ en timme och kommer nog hosta i en timme till :'// Det här kanske låter lite konstigt. Men jag har hört att glass hjälper. ![]()
25 jan, 2017 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Kim Potter: vet någon om något, förutom hostmedicin, som hjälper mot hosta? har suttit och hostat i typ en timme och kommer nog hosta i en timme till :'// Det här kanske låter lite konstigt. Men jag har hört att glass hjälper. Du menar Piggelin glassen? Onej vi får inte äta Rons uggla 25 jan, 2017 16:48 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Kim Potter: vet någon om något, förutom hostmedicin, som hjälper mot hosta? har suttit och hostat i typ en timme och kommer nog hosta i en timme till :'// Det här kanske låter lite konstigt. Men jag har hört att glass hjälper. Du menar Piggelin glassen? Onej vi får inte äta Rons uggla Haha xD Nä jag menar typ all glass. Jag har testat det och det hjälper! Men det beror på vad för sorts hosta man har. ![]()
25 jan, 2017 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Kim Potter: vet någon om något, förutom hostmedicin, som hjälper mot hosta? har suttit och hostat i typ en timme och kommer nog hosta i en timme till :'// Det här kanske låter lite konstigt. Men jag har hört att glass hjälper. Du menar Piggelin glassen? Onej vi får inte äta Rons uggla Haha xD Nä jag menar typ all glass. Jag har testat det och det hjälper! Men det beror på vad för sorts hosta man har. Nja inte mjukglass! 25 jan, 2017 16:51 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Kim Potter: vet någon om något, förutom hostmedicin, som hjälper mot hosta? har suttit och hostat i typ en timme och kommer nog hosta i en timme till :'// Det här kanske låter lite konstigt. Men jag har hört att glass hjälper. Du menar Piggelin glassen? Onej vi får inte äta Rons uggla Haha xD Nä jag menar typ all glass. Jag har testat det och det hjälper! Men det beror på vad för sorts hosta man har. Nja inte mjukglass! Jag var hos en doktor angående min hals, och hon sa att det kan vara bra eller i alla fall skönt att få ner något kallt i halsen. Gärna isglass eftersom mjölkprodukter kan göra så att det blir mer slem och hosta. Så mamma köpte piggelin, och det ÄR skönt, och gott ofc 25 jan, 2017 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Kim Potter: vet någon om något, förutom hostmedicin, som hjälper mot hosta? har suttit och hostat i typ en timme och kommer nog hosta i en timme till :'// Det här kanske låter lite konstigt. Men jag har hört att glass hjälper. Du menar Piggelin glassen? Onej vi får inte äta Rons uggla Haha xD Nä jag menar typ all glass. Jag har testat det och det hjälper! Men det beror på vad för sorts hosta man har. Nja inte mjukglass! Jag var hos en doktor angående min hals, och hon sa att det kan vara bra eller i alla fall skönt att få ner något kallt i halsen. Gärna isglass eftersom mjölkprodukter kan göra så att det blir mer slem och hosta. Så mamma köpte piggelin, och det ÄR skönt, och gott ofc Inga fjädrar fanns i den va? 25 jan, 2017 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen