Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej så alla ni som har sett DW: E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH JA, DU KAN INTE SKIPPA 9 OCH 10!!!!!!! Tbh, den första säsongen är rätt dålig, men man kan inte hoppa över den för 9 är bäst!!!!! Se på dreamfilm eller ngt. Sämst kvalité och stuff, men ändå DW! 24 jan, 2017 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Okej så alla ni som har sett DW: E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH JA, DU KAN INTE SKIPPA 9 OCH 10!!!!!!! Tbh, den första säsongen är rätt dålig, men man kan inte hoppa över den för 9 är bäst!!!!! Se på dreamfilm eller ngt. Sämst kvalité och stuff, men ändå DW! Ärbdu heeeeelt säker på att jag inte bara kan titta på säsong 5 till 9/10 bc jag är jättelångt in på säsong 5 nu xc 24 jan, 2017 16:59 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Okej så alla ni som har sett DW: E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH JA, DU KAN INTE SKIPPA 9 OCH 10!!!!!!! Tbh, den första säsongen är rätt dålig, men man kan inte hoppa över den för 9 är bäst!!!!! Se på dreamfilm eller ngt. Sämst kvalité och stuff, men ändå DW! Ärbdu heeeeelt säker på att jag inte bara kan titta på säsong 5 till 9/10 bc jag är jättelångt in på säsong 5 nu xc Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Okej så alla ni som har sett DW: E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH JA, DU KAN INTE SKIPPA 9 OCH 10!!!!!!! Tbh, den första säsongen är rätt dålig, men man kan inte hoppa över den för 9 är bäst!!!!! Se på dreamfilm eller ngt. Sämst kvalité och stuff, men ändå DW! Ärbdu heeeeelt säker på att jag inte bara kan titta på säsong 5 till 9/10 bc jag är jättelångt in på säsong 5 nu xc Alltså, du KAN ju såklart göra det! Säsong 5 och vidare är en helt ny del av DW, med helt nya karaktärer (och nästan inga gamla), nya manusförfattare osv. Dock så missar du väldigt mycket historia. Du kan förstå allt ändå, men de första säsongerna av New Who var gjorda för att sätta in nya fans i världen och få dem involverade. Dessutom så är det mycket i "The Moffat era" som bygger vidare på saker som hände i de tidigare säsongerna. (Så som River Songs framtid ... Eller förflutna ... Eller ... Well, det är Doctor Who, ingen förstår riktigt xD). Så självklart kan du börja från säsong 5, men jag skulle råda dig att se de tidigare säsongerna innan. Om inte annat så kan du se dem efteråt, för de innehåller rätt mycket bra, och om man räknar bort 11, Amy och Rory så gillade jag de säsongerna mycket mer! 24 jan, 2017 17:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Okej så alla ni som har sett DW: E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH JA, DU KAN INTE SKIPPA 9 OCH 10!!!!!!! Tbh, den första säsongen är rätt dålig, men man kan inte hoppa över den för 9 är bäst!!!!! Se på dreamfilm eller ngt. Sämst kvalité och stuff, men ändå DW! Ärbdu heeeeelt säker på att jag inte bara kan titta på säsong 5 till 9/10 bc jag är jättelångt in på säsong 5 nu xc Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Okej så alla ni som har sett DW: E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH JA, DU KAN INTE SKIPPA 9 OCH 10!!!!!!! Tbh, den första säsongen är rätt dålig, men man kan inte hoppa över den för 9 är bäst!!!!! Se på dreamfilm eller ngt. Sämst kvalité och stuff, men ändå DW! Ärbdu heeeeelt säker på att jag inte bara kan titta på säsong 5 till 9/10 bc jag är jättelångt in på säsong 5 nu xc Alltså, du KAN ju såklart göra det! Säsong 5 och vidare är en helt ny del av DW, med helt nya karaktärer (och nästan inga gamla), nya manusförfattare osv. Dock så missar du väldigt mycket historia. Du kan förstå allt ändå, men de första säsongerna av New Who var gjorda för att sätta in nya fans i världen och få dem involverade. Dessutom så är det mycket i "The Moffat era" som bygger vidare på saker som hände i de tidigare säsongerna. (Så som River Songs framtid ... Eller förflutna ... Eller ... Well, det är Doctor Who, ingen förstår riktigt xD). Så självklart kan du börja från säsong 5, men jag skulle råda dig att se de tidigare säsongerna innan. Om inte annat så kan du se dem efteråt, för de innehåller rätt mycket bra, och om man räknar bort 11, Amy och Rory så gillade jag de säsongerna mycket mer! Oki tack Menar du 11th doctor? Gillar du inte honom? :] 24 jan, 2017 17:57 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? Neej, the struggle när man bor i Finland och vår kår inte brukar åka till andra länder. Yeez -_- Men ett större läger skulle väl ordnas i lappland i år här? Fast inte för jag tror jag ska dit meen Sorry om jag e lite trög, men fattade inte om du skulle följa med? jag ska inte till jamboreen det här året men jag skulle vilja med. Men jag var ju ändå på finnjamboreen förra året... Förstod det Oj haha Nej fast skulle gärna vilja jag med!
24 jan, 2017 19:03 |
|
yellowflower
Elev |
Jahapp, då var man 14 då x)
25 jan, 2017 07:07 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
25 jan, 2017 07:11 |
|
yellowflower
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av yellowflower: Jahapp, då var man 14 då x) GRATTIS UNDERBARATE SIGRID!!!♥♥♥♥ TACK FINASTE DU ♥ ♥ ♥ ♥ 25 jan, 2017 07:30 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
25 jan, 2017 07:46 |
|
yellowflower
Elev |
Taack ♥ 25 jan, 2017 08:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen