Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Hallonsylt: Min hals är död. Jag har inte lämnat huset på snart tre dar. Det gör ont att andas. Jag har skolarbete att göra, men kan inte för jag är sjuk. Inte ens Phan kan göra mig glad?? Yay!!! Nej, stackars dig! Jag vet hur det känns, har just nu influensa... Dock har febern gått över nu, så nu mår jag bättre. Hoppas du också mår bättre snart! Krya ♥ Tack! Du med♥ 24 jan, 2017 09:26 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Är det bara jag som är mysko och tycker att cola är skickligt? Okej, bara jag. Blev sjukt sugen på coca Cola... och nu berättar jag det för er, kul, hejdå (Btw, är det Phils fel? x)) Efter Phils tweet så hmhmhmh...men ändå, vart fett sugen på Cola x) dunno why
24 jan, 2017 10:17 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? Neej, the struggle när man bor i Finland och vår kår inte brukar åka till andra länder. Yeez -_- Men ett större läger skulle väl ordnas i lappland i år här? Fast inte för jag tror jag ska dit meen
24 jan, 2017 11:10 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? Neej, the struggle när man bor i Finland och vår kår inte brukar åka till andra länder. Yeez -_- Men ett större läger skulle väl ordnas i lappland i år här? Fast inte för jag tror jag ska dit meen Sorry om jag e lite trög, men fattade inte om du skulle följa med? 24 jan, 2017 12:18 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? Neej, the struggle när man bor i Finland och vår kår inte brukar åka till andra länder. Yeez -_- Men ett större läger skulle väl ordnas i lappland i år här? Fast inte för jag tror jag ska dit meen Sorry om jag e lite trög, men fattade inte om du skulle följa med? jag ska inte till jamboreen det här året men jag skulle vilja med. Men jag var ju ändå på finnjamboreen förra året...
24 jan, 2017 13:44 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? Neej, the struggle när man bor i Finland och vår kår inte brukar åka till andra länder. Yeez -_- Men ett större läger skulle väl ordnas i lappland i år här? Fast inte för jag tror jag ska dit meen Sorry om jag e lite trög, men fattade inte om du skulle följa med? jag ska inte till jamboreen det här året men jag skulle vilja med. Men jag var ju ändå på finnjamboreen förra året... Förstod det 24 jan, 2017 14:21 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? Neej, the struggle när man bor i Finland och vår kår inte brukar åka till andra länder. Yeez -_- Men ett större läger skulle väl ordnas i lappland i år här? Fast inte för jag tror jag ska dit meen Sorry om jag e lite trög, men fattade inte om du skulle följa med? jag ska inte till jamboreen det här året men jag skulle vilja med. Men jag var ju ändå på finnjamboreen förra året... Förstod det Oj haha
24 jan, 2017 14:39 |
|
Borttagen
|
Okej så alla ni som har sett DW:
E d ok om man kollar season 5 -9 eller måste man kolla på alla 9 seasons för netflix fuCKING LURADE MIG ATT DE HAR ALLA SEASONS OCH JAG KÄNDE MIG SÅ BEDRAGEN NÄR JAG FAKTISKT ÄR PÅ ÅTTONDE AVSNITTET NU OCH ALLT ÄR FEEL UGH 24 jan, 2017 15:29 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
24 jan, 2017 16:05 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? JAAAAAG!!! 24 jan, 2017 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen