Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? Jag e scout, men eftersom det inte är tillräckligt många vuxna som har anmält sig för att förlja med så kommer vi antagligen inte att åka... “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 23 jan, 2017 17:41 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? Neej, the struggle när man bor i Finland och vår kår inte brukar åka till andra länder.
23 jan, 2017 20:27 |
|
Alicha black
Elev |
23 jan, 2017 20:48 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Någon som tänker komma på Närcon Halmstad?
23 jan, 2017 20:49 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Alicha black: Är det bara jag som är mysko och tycker att cola är skickligt? Okej, bara jag. Blev sjukt sugen på coca Cola... och nu berättar jag det för er, kul, hejdå (Btw, är det Phils fel? x)) aaaaaa 23 jan, 2017 20:52 |
|
binchild
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Är det bara jag som är mysko och tycker att cola är skickligt? Okej, bara jag. Blev sjukt sugen på coca Cola... och nu berättar jag det för er, kul, hejdå (Btw, är det Phils fel? x)) cola. ÄR. GROSS
23 jan, 2017 22:01 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av binchild: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Är det bara jag som är mysko och tycker att cola är skickligt? Okej, bara jag. Blev sjukt sugen på coca Cola... och nu berättar jag det för er, kul, hejdå (Btw, är det Phils fel? x)) cola. ÄR. GROSS Håller med! Ugh... :[
23 jan, 2017 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Skrivet av binchild: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Är det bara jag som är mysko och tycker att cola är skickligt? Okej, bara jag. Blev sjukt sugen på coca Cola... och nu berättar jag det för er, kul, hejdå (Btw, är det Phils fel? x)) cola. ÄR. GROSS Håller med! Ugh... :[ jag avskyr oxå cola 23 jan, 2017 22:07 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Negativ unge-high five x)Skrivet av Arivle: Skrivet av binchild: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Är det bara jag som är mysko och tycker att cola är skickligt? Okej, bara jag. Blev sjukt sugen på coca Cola... och nu berättar jag det för er, kul, hejdå (Btw, är det Phils fel? x)) cola. ÄR. GROSS Håller med! Ugh... :[ jag avskyr oxå cola aaaaaa 23 jan, 2017 22:45 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? Jag e scout, men eftersom det inte är tillräckligt många vuxna som har anmält sig för att förlja med så kommer vi antagligen inte att åka... Sad Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av GinnyGranger: E det någon mer än jag som är scout och ska på jamboreen i Skåne i sommar? Neej, the struggle när man bor i Finland och vår kår inte brukar åka till andra länder. Neej, Vad tråkigt! Våran kår var i Norge i somras och det var sååå kul! 24 jan, 2017 06:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen