Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av mitchan: nää han är en dvärgpapegoja, dom snackar inte. fast ja dom kan ju härma typ ljud/sätt att säga saker på så det låter som dom pratar. men ja nä det gör han inte heller ♥ haha okej, men sött ändå! ![]()
15 okt, 2011 23:15 |
|
Minidjuret
Elev |
Någon som vill "uggleposta" med mig?
Jag typ tråkar sönder här D: 15 okt, 2011 23:15 |
|
kinshaw
Elev |
15 okt, 2011 23:15 |
|
linnvendela
Elev |
"Jag är ett litet svart regnmoln"
Jaha. 15 okt, 2011 23:15 |
|
Minidjuret
Elev |
Yeey! 8D *Överlycklig* Skrivet av linnvendela: "Jag är ett litet svart regnmoln" Nalle Puh? 8D 15 okt, 2011 23:16 |
|
kinshaw
Elev |
15 okt, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
Åh,
någon som har musiktips på sorgliga låtar som handlar om att man verkligen kan klara av att göra något, eller sorgliga låtar... 15 okt, 2011 23:18 |
|
Ida S
Lärare |
^ Gjorde en ordentlig lista med sorgliga låtar förra sommaren när jag skrev "Russian Roulette", länkar den här :
http://open.spotify.com/user/idas94/playlist/1LPXdQ14Dtw4QKURxxNTBd "we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 23:25 |
|
Borttagen
|
Åh, ska genast kolla in! ♥
15 okt, 2011 23:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, någon som har musiktips på sorgliga låtar som handlar om att man verkligen kan klara av att göra något, eller sorgliga låtar... Sorgliga-ish låtar, enligt mig: Breathe Me - Sia Hear You Me - Jimmy Eat World Iris - The Goo Goo Dolls Storm - Lifehouse On My Own - The Used My Heart Will Go On - Celine Dion (obvious) My Immortal - Evanescence 15 okt, 2011 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen