Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 297 298 299 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Freja
Elev

Avatar


Åhhhhhhhhhhhh!
Äntligen är du tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har väntat såååå länge♥ ♥ ♥
Du är jätteduktig!

Everything is Dramione and nothing hurts.

17 jan, 2012 15:11

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


Jättebra!!!♥

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

17 jan, 2012 17:42

Nagato Seno
Elev

Avatar


Du skriver såå bra, som alltid!

Enade vi stå, splittrade vi falla

17 jan, 2012 17:56

Borttagen

Avatar


CASS:
Tiden gick sakta. Oändligt sakta. Precis som om man väntade på tomten på julafton. Så sakta gick tiden.
Jag tittade på klockan för 70 gången den här minuten.
Jag suckade och gick fram till fönstret som jag nyss önskade fram i rummet.
Jag sjönk ner på kanten och suckade...
Mitt liv suger ...

ALEX:
Jag la i sängen och grät. Ja, jag är kille och ja , jag grät. Jag är så jävla ledsen för allt jag gjort..
Varför gjorde jag så? Varför? Jag älskar ju Cass.. Vad är det som saknas för att det ska vara perfekt? Vad såg jag i Amanda? Vad var det som Amanda hade men inte Cass?
Så många frågor så några svar..
-Alex, ryck upp dig. Jag vet att du saknar Cass men försök få tag på henne istället för att ligga här! Min vän Adam stampade in i rummet med tunga steg.
jag skakade på huvudet i kudden.
- Hennes mamma bad mig att inte göra det så att Cass kan få lugna sig!
Adam suckade.
- Mammor asså...
Jag nickade och borrade ner huvudet igen.
Jag hörde Adam gå fram till min säng och jag hörde hur fjädrarna i sängen gnisslade när han sjönk ner brevid mig.
- Jag vet att det är jobbigt. Under vårt tredje år dumpade jag Alicia efter att ha varit tillsammans i 3 år. Det gjorde också ont.
Jag flög upp ur sängen.
- Jag vill inte höra okej?
Jag rusade ut ur sällskapsrummet, nedför alla trappor och sedan ut i solen. Jag rusade ner till båthuset och sjönk ihop och grät.
Jag förstör allt!

Mera?
Glöm inte mina älskade vänner :
Smulanskaka.bloggplatsen.se/

TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER PÅ BLOGGEN

17 jan, 2012 18:01

EMELESEL
Elev

Avatar


^Niiiiiiiiiceeeee kapitel!!!

17 jan, 2012 18:03

Freja
Elev

Avatar


Nice!

Everything is Dramione and nothing hurts.

17 jan, 2012 18:04

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


Jättebraa!!!♥

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

17 jan, 2012 18:08

sötalillaarasara
Elev

Avatar


Awesome dom vanligt!!!

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

17 jan, 2012 18:11

Bombarda
Elev

Avatar


mega bra

Kärlek till alla!

17 jan, 2012 18:13

mican00
Elev

Avatar


awesome bra som vanligt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

17 jan, 2012 18:41

1 2 3 ... 297 298 299 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.