Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: tack det är (börjar uppefrån) 1 hermiones 2 fleur 3 ginny 4 luna Fleurs är ju sjukt snygg! Ginnys med! YAY! Har också Fleurs. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 22 feb, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: jepp den är azzoomSkrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: tack det är (börjar uppefrån) 1 hermiones 2 fleur 3 ginny 4 luna Fleurs är ju sjukt snygg! Ginnys med! YAY! Har också Fleurs. 22 feb, 2012 21:40 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Åh, jag har Harrys! Den är också cool, tycker jag... jag ska nog köpa Hermiones och Ginnys sen
Winter is coming... 22 feb, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: har harry med men den är nan stans vet inte vartÅh, jag har Harrys! Den är också cool, tycker jag... jag ska nog köpa Hermiones och Ginnys sen 22 feb, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lisen563: Det finns ju hp bloggar och hp pysselbloggar. Kan vi inte starta en hp blogg tillsammans. Typ vi har ett andvändarnamn och lösen som står i denna tråd. Så om man gör ett nytt pyssel så lägger man upp det där. Då kan man samla pyssel och instruktioner på ett ställe och det blir inte problem att hitta det så kan man ju publisera det här. Låter det som en bra idé? Gärna med om jag får 23 feb, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
Självklart!^^
Den skulle ju vara till för alla! Btw, har gjort en liten variant av Hermione's Trollstav, bilder finns på min blogg! 23 feb, 2012 06:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Weasleygirl98: Jag vet inte, men det vore sjukt roligt att testa! Lycka till om du ska göra det! Tror att du klarar det! Eller hungerspelen (no offend) man kan lixom göra den där fåglen med pilen sen...allt! Harry Potter: Trollstavar, kvicken, pengar, godis, djur, maträtter, Lunas smygprutts-glasögon, ärr, skämt och tonvis med andra grejer! Ge tummen upp om Harry Potter är det bästa som har hänt er. Lite konstigt att du ska få forumbetyg för att Harry Potter är det bästa som har hänt... 23 feb, 2012 06:57 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Lisen563: Det finns ju hp bloggar och hp pysselbloggar. Kan vi inte starta en hp blogg tillsammans. Typ vi har ett andvändarnamn och lösen som står i denna tråd. Så om man gör ett nytt pyssel så lägger man upp det där. Då kan man samla pyssel och instruktioner på ett ställe och det blir inte problem att hitta det så kan man ju publisera det här. Låter det som en bra idé? Det låter som en toppen idé tycker jag! ![]()
23 feb, 2012 07:32 |
|
mican00
Elev |
fleurs var ju jättesnygg! föressten, jag håller på med en ravenclaw mössa i slöjden, jag kan lägga upp den här när jag är klar! (om hundra år alltså.... ![]()
23 feb, 2012 07:36 |
|
JosefinFini
Elev |
23 feb, 2012 07:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen