Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
5 apr, 2014 14:14 |
|
Borttagen
|
Det har jag! Älskar konserter i alla slag :3
Jag har aldrig stått på ett hustak (bara ett garagetak) 5 apr, 2014 14:18 |
|
Ithrenniel
Elev |
5 apr, 2014 14:22 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Inte jag heller!
Jag har aldrig fått ett F i betyg. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 5 apr, 2014 20:39 |
|
Ithrenniel
Elev |
5 apr, 2014 20:40 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Jag bor i hus och hade mitt sovrum på översta våningen så jag antar att jag har det.
Jag har aldrig varit rädd för spindlar. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 5 apr, 2014 20:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Jo, när jag var mindre hade jag spindelfobi...
Jag har aldrig tyckt om jordnötter jag är jättecoolig älska mig plz 5 apr, 2014 20:55 |
|
Miss Black
Elev |
6 apr, 2014 08:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Så många gånger som jag har gjort det....
Jag har aldrig brutit något jag är jättecoolig älska mig plz 6 apr, 2014 09:20 |
|
Borttagen
|
Har brutit en nagel... men annars, nej
Jag har aldrig passat in i Slytherin 6 apr, 2014 11:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen