Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
18 okt, 2012 20:02 |
|
Ginny00
Elev |
Of course.. 18 okt, 2012 20:03 |
|
ailiiin
Elev |
18 okt, 2012 20:24 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av ronnyponny: Vilken säsong är bäst? 1, faktiskt. Första halvan av tvåan är helt okej, men efter det.... Så gick det lite utför. Men säsong fyra ser lite promising ut, faktiskt. Kan ju lägga till att slutet på säsong 3, i alla fall alla scener med Puck var väldigt bra också. Men det är nog mest bara för att jag älskar Puck. Och Shannon. ![]()
18 okt, 2012 20:58 |
|
Stranger
Elev |
KLAINE FTW! (Det enda som var bra med tredje säsongen var Quinns utveckling och SEBASTIAN SMYTHE! 19 okt, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Nu finns säsong tre på Swefilmer.com
19 okt, 2012 14:28 |
|
legobitar
Elev |
Skrivet av Stranger: KLAINE FTW! (Det enda som var bra med tredje säsongen var Quinns utveckling och SEBASTIAN SMYTHE! hallå glöm inte "who's gonna love you now?"/"me" för det var nog det bästa i hela serien nånsin :o jay tumblr 19 okt, 2012 15:41 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av legobitar: Skrivet av Stranger: KLAINE FTW! (Det enda som var bra med tredje säsongen var Quinns utveckling och SEBASTIAN SMYTHE! hallå glöm inte "who's gonna love you now?"/"me" för det var nog det bästa i hela serien nånsin :o JA omg, åhhhhh.. ;________; 19 okt, 2012 15:44 |
|
EmahS
Elev |
Satt och kollade på Paradise By The Dashboard Light på youtube och såg världens fail...
kolla gifen.. ![]() wtf. haha Varför försvinner Quinn helt magiskt bort efter 1 sek?
19 okt, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
yey, jag har precis börjat titta på glee! :3
19 okt, 2012 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen