Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu tändas tusen juleljus.
Är egentligen inte så förtjust i religiösa julsånger längre, men det var den jag tyckte bäst om när jag var liten. Tyckte den var mysig då. 21 dec, 2012 13:49 |
|
Zendaya
Elev |
Nu tändas tusen juleljus!
21 dec, 2012 13:59 |
|
Ginny02
Elev |
Nu tändas tusen juleljus har aldrig hört den andra
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 21 dec, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
Nu tändas tusen jule ljus. har aldrig hört den andra.
21 dec, 2012 14:34 |
|
Hydra
Elev |
Nu tändas tusen juleljus.
21 dec, 2012 14:34 |
|
LunaLove<3
Elev |
21 dec, 2012 15:25 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Båda är fina. Tänkte också först att jag kanske inte vet den andra men den är även känd som "Det strålar en stjärna".
21 dec, 2012 15:35 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Det lider mot jul
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 21 dec, 2012 15:44 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Nu tändas tusen juleljus.
R.I.P Dobby:( 21 dec, 2012 15:45 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Nu tändas tusen juleljus
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 21 dec, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen