@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
6 mar, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Draken Norbert försöker lära mig att bli normal. Men det går inte så bra... För hon vet inte själv hur man gör det xD *du kan inte rösta på fler inlägg idag!* Haha. Hon bara "du kan börja med att sluta sjunga på den där låten, du får tio sekunder på dig... ... Fan också. Det var ju skitsvårt" xD dog lite :'D Haha. ♥ Vilken låt? Jag gillar inte bara låten Highway to Hell. I am on the Highway to Hell. Sean banan xD 6 mar, 2012 20:24 |
|
mine
Elev |
Här sitter jag och läser att alla ska ha prov, har läxa dom måste göra, och jag själv har lov och mitt uppdrag är att köpa en present....Hahaha någon som är avundsjuk?XD
Elr inte?^^ 6 mar, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Draken Norbert försöker lära mig att bli normal. Men det går inte så bra... För hon vet inte själv hur man gör det xD *du kan inte rösta på fler inlägg idag!* Haha. Hon bara "du kan börja med att sluta sjunga på den där låten, du får tio sekunder på dig... ... Fan också. Det var ju skitsvårt" xD dog lite :'D Haha. ♥ Vilken låt? Jag gillar inte bara låten Highway to Hell. I am on the Highway to Hell. Sean banan xD Hahahahaha! 6 mar, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min pappa kom just in med en tårta till mig o__O Ohh, gott! Fyller du år? Nej det är det som är så mystiskt o.o 6 mar, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min pappa kom just in med en tårta till mig o__O Ohh, gott! Fyller du år? Nej det är det som är så mystiskt o.o Haha, han kanske vill någonting. ._. 6 mar, 2012 20:33 |
|
leumas vän
Elev |
6 mar, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Här sitter jag och läser att alla ska ha prov, har läxa dom måste göra, och jag själv har lov och mitt uppdrag är att köpa en present....Hahaha någon som är avundsjuk?XD Elr inte?^^ JUSTE! JAG HAR PROV IMORGON OCH JAG HAR INTE PLUGGAT!!! LYCKO DIGGGGGG! :C 6 mar, 2012 20:36 |
|
Pumpkin99
Elev |
6 mar, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Kanske kmr in på AF. Nej men, står typ reserv. ><''
6 mar, 2012 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen