@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Weasley: Skrivet av Borttagen: Kom precis hem från skolan... Skolan är jobbig Jag vet! Jag längtar till högstadiet! Om du bara visste hur mycket man har att göra på höstterminen! Jag går sista året och nu är allt jag vill ha är sommarlov! Ca tre månader då man bara kan slappa ... Så kanske det är för dig... men kanske inte för oss 6 mar, 2012 15:56 |
|
si_tonks
Elev |
6 mar, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Har musikprov imorgon </3 Lycka till! 6 mar, 2012 16:33 |
|
si_tonks
Elev |
6 mar, 2012 16:38 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av si_tonks: Har musikprov imorgon </3 good luck! Hade No prov, Matte prov och Engelska prov idag, och på fredag har jag Spanska prov 6 mar, 2012 16:39 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av si_tonks: Har musikprov imorgon </3 good luck! Hade No prov, Matte prov och Engelska prov idag, och på fredag har jag Spanska prov Gick det bra? ^^ ![]()
6 mar, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Ibland hatar jag att bo i Sverige D: Mass Effect 3 är ute i butikerna i USA, i Sverige måste vi vänta till torsdag
6 mar, 2012 16:42 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av si_tonks: Har musikprov imorgon </3 good luck! Hade No prov, Matte prov och Engelska prov idag, och på fredag har jag Spanska prov Gick det bra? ^^ Ja jag tror det, tränade som en galning igår ^^ 6 mar, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Draken Norbert försöker lära mig att bli normal. Men det går inte så bra... För hon vet inte själv hur man gör det xD
6 mar, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på en brittisk komiker som pratar franska. Min kompis översatte den tidigare idag, den är jätterolig xD
Je dois partir maintenant parce que ma grandmère est flambée = Jag måste gå, min mormor brinner. 6 mar, 2012 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen