@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag äter billiga och dödligt goda chips
6 mar, 2012 14:42 |
|
Borttagen
|
Jag äter en macka. C:
Och hänger Harry. > 6 mar, 2012 14:44 |
|
Borttagen
|
Kom just hem från skolan :c ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT ;__;
6 mar, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
Kom precis hem från skolan... Skolan är jobbig
6 mar, 2012 14:58 |
|
Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kom precis hem från skolan... Skolan är jobbig Jag vet! Jag längtar till högstadiet! 6 mar, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasley: Skrivet av Borttagen: Kom precis hem från skolan... Skolan är jobbig Jag vet! Jag längtar till högstadiet! Jag tror det blir jobbigare då xD 6 mar, 2012 15:05 |
|
Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasley: Skrivet av Borttagen: Kom precis hem från skolan... Skolan är jobbig Jag vet! Jag längtar till högstadiet! Jag tror det blir jobbigare då xD Fast vi får ju Ipad 6 mar, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
6 mar, 2012 15:09 |
|
ikka
Elev |
Nu tänker jag börja acceptera alla vännerförfrågningar här! Gjorde det förut, sen blev listan aslång & så raderade jag hälften. Nu insåg jag att jag ändå inte har koll på alla på listan, så jag kan lika gärna vara vän med alla som vill.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
6 mar, 2012 15:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Weasley: Skrivet av Borttagen: Kom precis hem från skolan... Skolan är jobbig Jag vet! Jag längtar till högstadiet! Om du bara visste hur mycket man har att göra på höstterminen! Jag går sista året och nu är allt jag vill ha är sommarlov! Ca tre månader då man bara kan slappa ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen