@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dom spelar här i stan så tänker flänga runt och hänga där tills jag träffar dom^^ haha. 11 nov, 2011 21:35 |
|
baramin
Elev |
LOVING YOU MAKES LIFE WORTH LIVINIIING.
Och med dessa ord säger jag adjö. Puss. Inte så att mitt mugglis-jag ska dö, jag ska bara ut. Oki. EDIT: NEJ, nu lät jag neggo igen. Jag ska logga ut och göra någonting vettigt, inte typ begå självmord. Inte för att mugglis inte är vettigt, alltså. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 11 nov, 2011 21:37 |
|
Celebikai
Elev |
11 nov, 2011 21:56 |
|
leumas vän
Elev |
11 nov, 2011 21:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
11 nov, 2011 22:06 |
|
Borttagen
|
Hahha jag och superman sitter och rättar prov, 10:07 här på en fredagskväll xD FAIL.
11 nov, 2011 22:07 |
|
scarhead
Lärare |
kan någon försöka möta mig på omegle?
jag skriver ''Voldemort, Voldemort, oooh, Volde, Voldy, Voldy, VOLDEMORT!'' så ni vet! 11 nov, 2011 22:08 |
|
Solkatten
Elev |
Lol, kolla vad Slytherin har gjort på anslagstavlan
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 22:11 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahha jag och superman sitter och rättar prov, 10:07 här på en fredagskväll xD FAIL. Varför rättar ni prov? xD 11 nov, 2011 22:13 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Enchanted: Vem vet...? Skrivet av Borttagen: Hahha jag och superman sitter och rättar prov, 10:07 här på en fredagskväll xD FAIL. Varför rättar ni prov? xD 11 nov, 2011 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen