Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
15 okt, 2011 23:01
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-15 kl. 23:02
|
|
kinshaw
Elev |
15 okt, 2011 23:02 |
|
Ida S
Lärare |
Halvsover framför datorn... ._- "we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 23:02 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på musik och dödar hjärnmonster
15 okt, 2011 23:03 |
|
mitchan
Lärare |
fick en papegoja för... öh... en eller två veckor sen? not sure faktiskt haha. tog ut honom typ tre gånger om dagen förut nu orkar jag inte alls lika mycket känner mig fett elak ok
han heter förresten pippin, som i pippin took från sagan om ringen, är det inte helt fantastiskt? haha ![]()
15 okt, 2011 23:04 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av mitchan: fick en papegoja för... öh... en eller två veckor sen? not sure faktiskt haha. tog ut honom typ tre gånger om dagen förut nu orkar jag inte alls lika mycket känner mig fett elak ok han heter förresten pippin, som i pippin took från sagan om ringen, är det inte helt fantastiskt? haha sött :3 ![]()
15 okt, 2011 23:05 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på musik och dödar hjärnmonster Yeye! *high five* ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 23:06 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av kinshaw: han är helt sjukt söt haha, när jag sitter och ska fota honom hoppar han ALLTID upp på kameran och ska minsann sitta där, och BARA där. och när jag väl har tillfälle att fota så tycker han det är helt fantastiskt roligt att försöka härma kameraljudet ♥Skrivet av mitchan: fick en papegoja för... öh... en eller två veckor sen? not sure faktiskt haha. tog ut honom typ tre gånger om dagen förut nu orkar jag inte alls lika mycket känner mig fett elak ok han heter förresten pippin, som i pippin took från sagan om ringen, är det inte helt fantastiskt? haha sött :3 ![]()
15 okt, 2011 23:07 |
|
kinshaw
Elev |
15 okt, 2011 23:09 |
|
mitchan
Lärare |
nää han är en dvärgpapegoja, dom snackar inte. fast ja dom kan ju härma typ ljud/sätt att säga saker på så det låter som dom pratar. men ja nä det gör han inte heller ♥ ![]()
15 okt, 2011 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen