Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Varför?" Sa jag
( Logga inte ut! Ska gå ut kort med min hund, LOGGA INTE UT!) 28 aug, 2013 21:34 |
|
Borttagen
|
(Hur lång tid tar det?)
(Skrev du inte på fel roll nu!) 28 aug, 2013 21:35
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-28 kl. 21:42
|
|
Borttagen
|
(Vem har sagt att Lilja vill passa bebisarna? Hon hatar ju Kelly och Mas)
28 aug, 2013 21:40 |
|
KajsaRC2001
Elev |
28 aug, 2013 21:42 |
|
Borttagen
|
Jag hade saknat Luke,och hans närhet. Jag letade handen ner mot hans byxor
28 aug, 2013 21:47 |
|
KajsaRC2001
Elev |
28 aug, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
( Nej, jag skrev inte på fel roll och jag blandade ihopbLilja och den där tanten )
28 aug, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
(vilken tant?)
Jag knäppte bestämt upp Lukes byxor och stoppade in handen. 28 aug, 2013 21:51 |
|
KajsaRC2001
Elev |
28 aug, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
"Har du saknat mig,flämtade jag.
Jag tog tag om hans lem och började smeka den. 28 aug, 2013 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen