(prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
|
Borttagen
|
" förlåt men det var faktist viktigt " sa Makaro han tog en paous
" Har ni sett Amurleopard klanen ? " frågade Makaro
Linus letade fortfarande efter Skipper han höll fortfarande sin bror i famnen
15 dec, 2013 17:06
|
|
Borttagen
|
''nej vi har bara varit här & sovit hela dan'' sa David
15 dec, 2013 17:10
|
|
Borttagen
|
" okej tack ändå och tänk på att vara försiktiga " sa Makaro och gick mot fossa klanen
15 dec, 2013 17:12
|
|
Borttagen
|
15 dec, 2013 17:14
|
|
Borttagen
|
Makaro gick mot fossa klanen han närmade sig deras läger men stannade lite han var lite rädd för fossa klanen
15 dec, 2013 17:16
|
|
Borttagen
|
Fossa klanen tog det lugnt för tillfället
15 dec, 2013 17:17
|
|
Borttagen
|
Makaro började sakta gå mot dom
15 dec, 2013 17:18
|
|
Borttagen
|
''skogen är tråkig'' sa Kiba
''nähä'' sa Nana ironiskt
15 dec, 2013 17:19
|
|
Borttagen
|
Makaro lyssnade på deras samtal
15 dec, 2013 17:22
|
|
Borttagen
|
''den är alltid tråkig'' Nana
''sant'' sa Kiba
15 dec, 2013 17:24
|
Du får inte svara på den här tråden.