Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stranger
Elev |
^
Allt var så fint. Dock gillade jag inte allra sista avsnittet. nästsista var mycket bättre! 17 okt, 2012 21:05 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Stranger: ^ Allt var så fint. Dock gillade jag inte allra sista avsnittet. nästsista var mycket bättre! Jag kommer sakna Quinn i fjärde säsongen.. 17 okt, 2012 21:20 |
|
Stranger
Elev |
MEN HON KOMMER TILLBAKA TILL 4x07!!!!!
17 okt, 2012 21:25 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Stranger: Gör hon? Åh, hurra!MEN HON KOMMER TILLBAKA TILL 4x07!!!!! 18 okt, 2012 07:41 |
|
ronnyponny
Elev |
18 okt, 2012 16:08 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Vilken säsong är bäst? 1, faktiskt. Första halvan av tvåan är helt okej, men efter det.... Så gick det lite utför. Men säsong fyra ser lite promising ut, faktiskt. ![]()
18 okt, 2012 19:18 |
|
Victoire Weasly
Elev |
18 okt, 2012 19:23 |
|
Stranger
Elev |
Jag tycker säsong var den bästa. Trean var skit rakt igenom. xD
4:an ser dock väldigt posetiv ut! 18 okt, 2012 19:35 |
|
Ginny00
Elev |
Ettan och trean är bäst
18 okt, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
18 okt, 2012 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen