Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Nu tändas tusen juleljus
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 dec, 2012 11:42 |
|
Dream
Elev |
Nu tändas tusen juleljus! Känner till denna bäst, och därför måste den ju nästan ligga mig närmast om hjärtat ♥ Den är väldigt fin också, tycker jag.
21 dec, 2012 11:56 |
|
Borttagen
|
När det lider mot jul, tycker den har finare melodi!
21 dec, 2012 11:59 |
|
stellaa
Elev |
21 dec, 2012 12:00 |
|
Ginny00
Elev |
NÄR DET LIDER MOT JUL.
Vi sjöng den på julspelet i första klass, och jag har älskat den sedan dess. Ni som inte hört den, lyssna. ♥ 21 dec, 2012 12:04 |
|
MissBellatrix
Elev |
Nu tändas tusen juleljus ♥
Hey there. You come here often? 21 dec, 2012 12:06 |
|
BlondaHermione
Elev |
När det lider mot jul, klart! Nu tändas tusen juleljus känns så enkel (enkel melodi och så) och tråkig. Har även sjungit den på avslutningen sen femårs
21 dec, 2012 12:50 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: När det lider mot jul, klart! Nu tändas tusen juleljus känns så enkel (enkel melodi och så) och tråkig. Har även sjungit den på avslutningen sen femårs Thank god. Äntligen någon som inte tar Nu tändas tusen juleljus, trodde det var ute med världen Fast jag gillar den också, men ja, När det lider mot jul alltså. ♥ 21 dec, 2012 12:53 |
|
Little J
Elev |
21 dec, 2012 12:55 |
|
Hermione :D
Elev |
Jag vet inte
Jag har inte hört När det lider mot jul, men Nu tändas har jag hört cirka 1000000000000000 gånger. Så inte undra på att jag nu är sååå trött på den. Men när min skola hade en stor luciakonsert Spoiler: Tryck här för att visa! så sjöng högstadiet den i stämmor och det var såå fint♥ Så det får nog bli Nu tändas tusen juleljus
21 dec, 2012 13:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen