@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
5 mar, 2012 22:58 |
|
cirklar
Elev |
Och jag som lovade skolsköterskan att jag skulle försöka gå och lägga mig lite tidigare på vardagarna.
Ja, det gick ju väldigt bra... eller inte.
5 mar, 2012 23:12 |
|
Solkatten
Elev |
Omegle är fan underhållande ibland x'D Särskilt nu på natten, hahah. Man skrattar åt nästan vad som helst.
----------- Åh, gud. Tisdagar är så himla dryga! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 23:28 |
|
Prue
Elev |
Omg someone please fortsätt i Supernatural tråden ;_; måste ju finnas NÅGON mer som är typnästanbaralitefaständåganska besatt av serien?♥
5 mar, 2012 23:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Prue: Omg someone please fortsätt i Supernatural tråden ;_; måste ju finnas NÅGON mer som är typnästanbaralitefaständåganska besatt av serien?♥ Vad är det? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 23:43 |
|
Ida S
Lärare |
Tell me about it, fem timmars rast mitt på dagen. HOORRAAAAAY eller inte. "we live together, and harry does all the cooking." 5 mar, 2012 23:49 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Men då kan man väl gå/åka hem ist för att va i skolan? owo
Jag har sovmorgon varje tisdag och ingenting efter skolan så tisdag är en rätt bra dag för mig iaf c: ![]()
5 mar, 2012 23:53 |
|
Solkatten
Elev |
NO = 8:30 - 9:50
Rast = 9:50 - 10:15 Matte = 10:15 - 11:15 Rast = 11:15 - 11:20 Språk = 11:20 - 12:10 Lunch = 12:10 - 12:50 Elevens val = 12:50 - 14:20 Dessutom har jag matte på elevens val så det blir liksom no, matte, språk, matte. ![]() Jag är så trött på skolan! ![]() ![]() ![]() Anyway, nu måste jag gå och lägga mig *gääääsp* "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2012 00:03 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Prue: Omg someone please fortsätt i Supernatural tråden ;_; måste ju finnas NÅGON mer som är typnästanbaralitefaständåganska besatt av serien?♥ Vad är det? xD Supernatural är en tvserie 6 mar, 2012 00:09 |
|
.:Elise:.
Elev |
6 mar, 2012 06:33 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen