Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 2966 2967 2968 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Någon som vet hur man blir en sådan där som svarar på frågorna någon ställer på Omegle!?!? ^_^

Det kommer efter ett tag när du har avslutat ett samtal :]

Så det är bara att vänta efter att man har 'disconnectat'?

du kan oxå gå in på start sidan och klicka på spymode och sedan på ask a question, om den inte är uppe

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

5 mar, 2012 22:01

Borttagen

Avatar


Jag är kall om fötterna och mina tår är lila :c

5 mar, 2012 22:06

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Alice...:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Någon som vet hur man blir en sådan där som svarar på frågorna någon ställer på Omegle!?!? ^_^

Det kommer efter ett tag när du har avslutat ett samtal :]

Så det är bara att vänta efter att man har 'disconnectat'?

du kan oxå gå in på start sidan och klicka på spymode och sedan på ask a question, om den inte är uppe

Men jag vill ju inte fråga, jag vill svara xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 mar, 2012 22:12

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Någon som vet hur man blir en sådan där som svarar på frågorna någon ställer på Omegle!?!? ^_^

Det kommer efter ett tag när du har avslutat ett samtal :]

Så det är bara att vänta efter att man har 'disconnectat'?

du kan oxå gå in på start sidan och klicka på spymode och sedan på ask a question, om den inte är uppe

Men jag vill ju inte fråga, jag vill svara xD

då klickar du på samma sak, fast under raden där du skriver frågan står det typ answer questions eller nåt...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

5 mar, 2012 22:14

Borttagen

Avatar


Skrattar så jag har ont i magen x'D Titta på den här, den är jätterolig!

Eddie Izzard

5 mar, 2012 22:15

Borttagen

Avatar


Jag somnar snart, med musik i hörlurarna på högt.
Måste sitta uppe & vänta på att mamma kommer hem, hon åkte till akuten typ 45 min bort...
Hon har varit borta sedan 19..

5 mar, 2012 22:15

Twix
Elev

Avatar


Haha, alla på Omegle disconnectar när jag säger att jag är från Sverige xD

5 mar, 2012 22:17

Borttagen

Avatar


Jag ha hittat världens skönaste bad/dusch/bubbel-sak
Det är eukalyptusolja i. Jag har inte mått så här bra på flera månader... :3

5 mar, 2012 22:25

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag somnar snart, med musik i hörlurarna på högt.
Måste sitta uppe & vänta på att mamma kommer hem, hon åkte till akuten typ 45 min bort...
Hon har varit borta sedan 19..
Stackars dig Hoppas att hon kommer hem snart, så att du kan sova. Och hoppas att hon mår bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

5 mar, 2012 22:35

Borttagen

Avatar


Någon som har något tips på vad man kan göra när man inte vill sova? x)

5 mar, 2012 22:36

1 2 3 ... 2966 2967 2968 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.