@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Någon som vet hur man blir en sådan där som svarar på frågorna någon ställer på Omegle!?!? ^_^ Det kommer efter ett tag när du har avslutat ett samtal :] Så det är bara att vänta efter att man har 'disconnectat'? du kan oxå gå in på start sidan och klicka på spymode och sedan på ask a question, om den inte är uppe
5 mar, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Jag är kall om fötterna och mina tår är lila :c
5 mar, 2012 22:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Någon som vet hur man blir en sådan där som svarar på frågorna någon ställer på Omegle!?!? ^_^ Det kommer efter ett tag när du har avslutat ett samtal :] Så det är bara att vänta efter att man har 'disconnectat'? du kan oxå gå in på start sidan och klicka på spymode och sedan på ask a question, om den inte är uppe Men jag vill ju inte fråga, jag vill svara xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 22:12 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Alice...: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Någon som vet hur man blir en sådan där som svarar på frågorna någon ställer på Omegle!?!? ^_^ Det kommer efter ett tag när du har avslutat ett samtal :] Så det är bara att vänta efter att man har 'disconnectat'? du kan oxå gå in på start sidan och klicka på spymode och sedan på ask a question, om den inte är uppe Men jag vill ju inte fråga, jag vill svara xD då klickar du på samma sak, fast under raden där du skriver frågan står det typ answer questions eller nåt...
5 mar, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrattar så jag har ont i magen x'D Titta på den här, den är jätterolig!
Eddie Izzard ♥ 5 mar, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Jag somnar snart, med musik i hörlurarna på högt.
Måste sitta uppe & vänta på att mamma kommer hem, hon åkte till akuten typ 45 min bort... Hon har varit borta sedan 19.. 5 mar, 2012 22:15 |
|
Twix
Elev |
Haha, alla på Omegle disconnectar när jag säger att jag är från Sverige xD
5 mar, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Jag ha hittat världens skönaste bad/dusch/bubbel-sak
Det är eukalyptusolja i. Jag har inte mått så här bra på flera månader... :3 5 mar, 2012 22:25 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Stackars dig Jag somnar snart, med musik i hörlurarna på högt. Måste sitta uppe & vänta på att mamma kommer hem, hon åkte till akuten typ 45 min bort... Hon har varit borta sedan 19..
5 mar, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Någon som har något tips på vad man kan göra när man inte vill sova? x)
5 mar, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen