@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av scarhead: jag funderar alltid på att se på Sherlock för hela fandomen verkar så akhskfng. x) This so very much xD För övrigt. MIN DRAKE SHIPPAR DRAMIONE AND HE REGRETS NOTHING "we live together, and harry does all the cooking." 5 mar, 2012 21:28 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av scarhead: jag funderar alltid på att se på Sherlock för hela fandomen verkar så akhskfng. x) This so very much xD DO IT! ![]()
5 mar, 2012 21:28 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet hur man blir en sådan där som svarar på frågorna någon ställer på Omegle!?!? ^_^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 21:34 |
|
linnvendela
Elev |
Linn är awesome idag
Jaha. 5 mar, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Någon som vet hur man blir en sådan där som svarar på frågorna någon ställer på Omegle!?!? ^_^ Det kommer efter ett tag när du har avslutat ett samtal :] 5 mar, 2012 21:45 |
|
Minidjuret
Elev |
Någon som kan tips på "sorgliga" låtar? C:
Bra måste de vara också ofc XD 5 mar, 2012 21:47 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: http://www.thepottergames.com/quiz/ Roligt test kopplat till många fandoms, det tipsar jag er om! MItt resultat: [ Kolla min XD ![]() We're the doctors 8D
5 mar, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
CHALLENGE ACCEPTED! (förlåt.. jag är trött så min engelska är inte så bra just nu XD) 5 mar, 2012 21:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Någon som vet hur man blir en sådan där som svarar på frågorna någon ställer på Omegle!?!? ^_^ Det kommer efter ett tag när du har avslutat ett samtal :] Så det är bara att vänta efter att man har 'disconnectat'? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Om jag sjunger "autumn leaves" eller "the a team" framför min klass eller min skola så lovar jag att posta en video på det :3 Även fast jag inte sjunger bra XD
5 mar, 2012 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen