@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: min syster finns också men som tur är så är hon inte så aktiv! Hon spelar bara spel! Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: mina bröder finns nog inte här, jag ber till gud att dom inte är här xd Skrivet av Borttagen: Då finns min bror på Mugglis! Mario är hans namn! Min lillasyster finns också - här. Men jag kallar henne inte vid namn xD Jagbad till gud att hon inte skulle. Men gud vägrade lyssna -.-'
5 mar, 2012 21:09 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: ja, jag har tur som inte blev en glittrig fe som liknar en vampyr ♥Skrivet av scarhead: men det accepteras inte att jag blir Ravenclaware. JAG ÄR EN TROGEN GRYFFINDÅRE. Va glad att du blev människa i Twilight x) men alltså, det där med elevhem är känsligt för mig då jag är osäker var jag passar in men håller mig till Gryffindor. xd 5 mar, 2012 21:17 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Ställer frågan "You don't have a girlfriend then?" på Omegle. Alla bara "no im a girl" eller "nope"
FATTAR NI INTE ni ska svara "Girlfriend? No, not really my area." ![]() ![]()
5 mar, 2012 21:20 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Ställer frågan "You don't have a girlfriend then?" på Omegle. Alla bara "no im a girl" eller "nope" FATTAR NI INTE ni ska svara "Girlfriend? No, not really my area." Jag kan hjälpa dig ^^ ![]()
5 mar, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: ja, jag har tur som inte blev en glittrig fe som liknar en vampyr ♥Skrivet av scarhead: men det accepteras inte att jag blir Ravenclaware. JAG ÄR EN TROGEN GRYFFINDÅRE. Va glad att du blev människa i Twilight x) men alltså, det där med elevhem är känsligt för mig då jag är osäker var jag passar in men håller mig till Gryffindor. xd Hade också problem med osäkerheten var jag hörde hemma, djupt inom mig har jag alltid vetat att jag är en sann Gryffindorare, men har man en kompis som bara skrattar åt en och hela tiden envisas med att säga; "Du är inte alls modig, du är ingen Gryffindorare" görd et ju inte bättre. Fast hon lät rätt desperat också. xD 5 mar, 2012 21:22 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: "Yes, but she is my friend, my girl friend" ^.^Ställer frågan "You don't have a girlfriend then?" på Omegle. Alla bara "no im a girl" eller "nope" FATTAR NI INTE ni ska svara "Girlfriend? No, not really my area."
5 mar, 2012 21:24 |
|
si_tonks
Elev |
5 mar, 2012 21:24 |
|
GinnyOlivia
Elev |
5 mar, 2012 21:26 |
|
scarhead
Lärare |
5 mar, 2012 21:26 |
|
si_tonks
Elev |
5 mar, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen