@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
JOEL
VI KAN DEPPA TILLSAMMANS DÅ jag kommer sitta hemma och gråta för att jag inte kommer kunna vara på träffen haha :c 5 mar, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Då är man hemma från Norrland då.
Någon som har saknat mig? 5 mar, 2012 19:57 |
|
scarhead
Lärare |
5 mar, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Ska snart börja läsa Wheel of Times. C:
Spännande spännande. 5 mar, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: HEJ ♥ Då är man hemma från Norrland då. Någon som har saknat mig? WE'VE MISSED YOUH! 5 mar, 2012 20:09 |
|
si_tonks
Elev |
5 mar, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Det är mugglisträff på Lördag... Vart tog tiden vägen? omg... I know I know.. kommer du ta samma tåg som oss elr? 5 mar, 2012 20:15 |
|
Prue
Elev |
När mars är slut har en fjärdedel av året gått ...
O_O mind. blown. Tiden går för fort!!!!!!!! 5 mar, 2012 20:15 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: jag kommer sitta och gråta hemma för jag vet att ni mugglisar har roligt medan jag sitter hemma.Det är mugglisträff på Lördag... Vart tog tiden vägen? omg... kanske jag kan sitta och gråta åt DH2... 5 mar, 2012 20:15 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Det är mugglisträff på Lördag... Vart tog tiden vägen? omg... I know I know.. kommer du ta samma tåg som oss elr? Yes box ![]()
5 mar, 2012 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen