Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Haha, funderade precis på att leta rätt på tråden men insåg att jag var för lat... så dök den, upp, då blev jag glad :'
Hej på er ikväll "we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 22:50 |
|
kinshaw
Elev |
15 okt, 2011 22:50 |
|
Borttagen
|
God kväll på er alla!♥
I kväll har jag, bortsett från Fred Weasley, Balto på hjärnan. Denna underbara varghund som jag älskar så otroligt mycket... Jag lovar, om jag hade varit häxa hade min patronus varit en varg och om jag hade varit en animagus hade jag också varit en varg 15 okt, 2011 22:54 |
|
expelliarmus
Elev |
HEJ PEOPLE
Jag är helt slut i huvudet... Har setat ÄNNU en kväll och trasslat med en fanvideo... Ansträngande skit!
15 okt, 2011 22:56 |
|
Ida S
Lärare |
Balto who?
"we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 22:56 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av expelliarmus: HEJ PEOPLE Jag är helt slut i huvudet... Har setat ÄNNU en kväll och trasslat med en fanvideo... Ansträngande skit! hur går det!? ![]()
15 okt, 2011 22:57 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Publicerade precis på yt efter många om och men... Kvalitén blev crap också, men wtf, orkar inte krångla mera!!
15 okt, 2011 22:58 |
|
Borttagen
|
^
Din video var ju AWESOME! ♥ Älskar allt du gör, du får in en sån fantastisk känsla ♥ 15 okt, 2011 22:59 |
|
luckyBella
Elev |
15 okt, 2011 23:00 |
|
Ida S
Lärare |
^
^ Såg den också. Riktigt bra jobbat, j'aime!! "we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen