Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
(Okej!hitta på vem det är
28 aug, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
( Mas? Han är ju helt sexgalen  )
28 aug, 2013 20:29
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 20:38
|
|
Borttagen
|
( Men det kommer att lösa sig, han kommer inte att få fängelse )
" Erkänner ni?!" Sa danen igen till Mas
28 aug, 2013 20:44
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
" Varför?" Sa damen
Jag började att gråta
28 aug, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
" Det?" Sa damen
" Får jag be om 5 min pause??" Sa jag
" Beviljas!" Sa damen
Jag gick fram till Mas och gav honom en kram
28 aug, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 21:31
|
Du får inte svara på den här tråden.